Klacht Online.nl: betreft nog steeds geen levering modem na 2 weken

k.cinar-iz

Voor de zo vaakste reactie voor een gevraagde modem die op 18 november stuk is niet doet vanaf al twee weken nog steeds niet geleverd.zou ik eerst geen modem krijgen om gebruik maken van internet beloofd uiterlijk op 2 december 2015 modem te krijgen maar helaas nog steeds niks gehoord beloven van alles maar niet na gekomen voor de zoveelste keer .heel slecht bereikbaar bel online vraagt om klant of ibannummer accepteerd allebei niet moet online channel bellen om tot online klantenservice te komen en nog wel 3 keer doorverbonden elke keer weer hetzelde verhaal uitleggen maar schiet elke keer niks op. Zo vaak gebeld en via twitter ook zovaak op hoogte gebracht resultaat na 2 weken niks.koste mij veel belkosten,internetbundel en betaal voor een produkt die ik niet gebruik.Heel slechte klantenservice slecht bereikbaar beloving niet na komen voor mij is online echt klaar !!!

Graag modem leveren betaling belkosten en niet gebruikte internet Vanaf 18 november

Geachte heer/mevrouw k cinar-iz ,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

Delain
    Geachte heer/mevrouw k cinar-iz,

Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen, maar helaas konden wij u niet bereiken.

Geachte heer/mevrouw k cinar-iz,

Geachte heer/mevrouw k.cinar-iz,

Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. ik ga ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoek ik u om contact met ons op te nemen.

Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?