Opgelost door Online.nl: Bevestiging brief

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 106057
Gebruiker
Belarbi
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Ik heb hier in maart klacht geplaatst over online. omdat de interactieve tv niet doet. na een dag op 13 april, had ik iemand van online aan de Tel gesproken en die zou alles regelen, die zou de contract stopzetten per 31 maart en voor die tijd krijg ik ook een schriftelijk bevestigen thuis gestuurd, ik moest wel een maand betalen
die heb ik dus niet gehad , daarna ging ik weer bellen. voor die bevestiging brief .
die heb ik nu binnen maar staat geen datum bij wanneer de abonnement stopgezet is.
dat is alles wat in de brief staat.( Naar aanleiding van uw telefonische onderhoud met Online.nl, bevestigen wij het volgende. Op uw verzoek is uw aanvraag voor een online.nl abonnement stopgezet.)
bij een opzeggen brief hoort ook een datum. en die staat hier niet.

Gewenste oplossing

Ik wil een bevestiging brief waar ook de datum er bij staat wanneer me abonnement stopgezet. en ik wil ook weten waarom. internet niet stopgezet op 31 maart.
Met vriendelijke groet.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl [SH]
  3. Auteur
    Belarbi
    Datum
    Geachte M/V. Ik heb inderdaad een onbekend oproep vrijdagochtend gemist, de brief is al binnen.iemand van online zou mij nog bellen vandaag over de betaling, daar wacht ik nog op. Met vriendelijke groet.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte klant ,
    U kunt de hardware retour sturen naar:
    BNS Data Services
    Antwoordnummer 42
    4100 VP VianenWij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (SH)
  5. Auteur
    Belarbi
    Datum
    Geachte M/V.
    Ik heb wel gisteren een medewerkster van online gesproken.
    en die zou de de rekening naar mijn email sturen, want ik kan geen gebruik meer maken van Online.nl mail, om bij me nota te komen, graag zo snel mogelijk de rekening.
    de rest is wel geregeld, bevestigingsbrief is gestuurd
    Met vriendelijke groet,
  6. Auteur
    Belarbi
    Datum
    Geachte M/V.
    Ik heb de rekening ontvangen, morgen wordt betaald.
    Met vriendelijke groet,
  7. Auteur
    Belarbi
    Datum
    De klacht is afgehandeld.
    Met vriendelijke groet,

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen