Klacht Online.nl: bieden 30mb snelheid aan maar met 10mb wordt het al niet gehaaldt en daar komt bij dat ze zelfs al 50mb aanbieden

homestudio75

ik heb mijn abonnement verhoogt van 10/1 naar 30/3 maar merk totaal geen verschil de snelheid is niet of nauwelijks verhoogd ja maar je zit meer dan 1km van de centrale af kunnen ze dat niet oplossen met een versterker of zo. dus in wezen heb je maar snelheid van de basic abonnement wat ook niet eens gehaald wordt als je te ver van de centrale zit maar dat vertellen ze je niet.

dat ze geen snelheden moeten aanbieden die ze niet kunnen nakomen als je bij 10/1 al maar 1mb/s kunt halen waarom bied
en ze dan ook al 10mb aan beetje vreemd en heb et geprobeerd met 2 verschillende modems/routers van online zelfs dat maakten geen verschil bij de nieuwere versie was de wifi signaal zelfs heel zwak huawei ze kunnen dit wel voor de helft van et bedrag doen voorheen betaalde ik voor de lageren snelheid zelfs 4 euro meer?

Online.nl
    Dossier doorgezet naar de juiste afdeling. Wordt z.s.m. contact opgenomen.
    Online
    Online.nl
    Beste meneer Tijsterman,Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig dat we op vrijdag 17 januari opnieuw contact hebben. Dan zullen we een snelheid test doen en de WIFI kanalen instellen op uw Huawei modem.
    Online.nl
    Beste meneer Tijsterman,Ik heb vandaag doorgekregen dat één van onze technische medewerkers samen met u de WIFI kanalen en beveiliging heeft doorgenomen. U zou de komende dagen kijken of dit uw probleem heeft opgelost. Ik neem dinsdag 21 januari opnieuw contact met u op om uw resultaten te bespreken.
    homestudio75
    gebeldt door online.nl maar nog geen stap verder zouden helpen met wifi connection met thompson modem werkt alles in 30seconden kan nu niet draadloos internetten met tablet beneden
    homestudio75
    Thomson modem weer aangesloten heb weer wifi beneden waarom pikt dat huawei dat niet op met wsp key
    Online.nl
    Beste meneer Tijsterman,Ik heb gisteren en vandaag geprobeert u telefonisch te bereiken, helaas is dat niet gelukt. Volgens onze gegevens zouden u problemen zijn opgelost. Ik wil u dan ook vragen deze klacht te sluiten en te beoordelen.
    homestudio75
    ze zouden na 5 uur s'middags bellen dan zijn we pas thuis en de problemen zijn niet opgelost
    homestudio75
    afspraken maken na komen is niet jullie sterkste kant zie ik nu wel
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is opnieuw in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)