Opgelost door Online.nl: Bij online blijf je betalen om doelbewust offline gehouden te worden

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 374067
Gebruiker
treeg gnibbel
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb al 2 maanden geen tv-ontvangst. Inmiddels ben ik 2 nieuwe tv-ontvangers, 1 foute afstandsbediening, 26 langdurige telefoongesprekken, evenveel foute adviezen (van overigens vriendelijke mensen) en diverse mailtjes verder, zijn alle kabels, modems, antennes gecontrolleerd, maar is er nog steeds geen ontvangst. Melding: "geen signaal" cq. "niet ondersteund". Het is slechts één medewerkster gelukt de ontvanger zo te laten "aktiveren" dat NPO1,2 en 3 op het scherm verscheen, echter voor een uur, daarna opnieuw geen ontvangst. Volgens mij ligt het aan de instellingen van de simkaart in de ontvanger en het lukt online maar niet die juist in te stellen. Inplaats daarvan heeft elke medewerker een 'oplossing' die varieert van het kopen van een nieuwe HDMI kabel (die uiteraard voor niets gekocht is, het probleem ligt niet in de hardware) tot het advies mijn tv-abonnement uit het onlinepakket te halen. In één woord: waardeloos!

Gewenste oplossing

Ik houd het met Online voor gezien, ik ga morgen een overstap regelen. Ik verwacht dat Online aan de status van mijn klantnummer 90995152 kan nagaan dat ik terecht het abonnementsgeld claim
Geboden oplossing
Het technisch problemen (serverinstellingen en aktiveren tv-ontvanger) zijn inmiddels opgelost, online bood zijn excuses aan en terugbetaling van abonnementsgeld. Na 2 maanden chagrijn dus fijn geregeld dankzij dit klachtenkompas
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    treeg gnibbel
    Datum
    Al is mijn klacht nu inderdaad besproken en afgehandeld, blijft dat er veel aan te merken is op de kennis en kunde van de klantenservice, met name als er technische problemen opgelost moeten worden. De eindeloos herhaalde telefoontekst 'blijf aan de lijn voor een deskundig en persoonlijk advies' is wat mij betreft alleen voor de eerste 4 woorden waar. Een online chatcontact zou een grote verbetering zijn en veel misverstanden voorkomen. De chats zouden doorgezet kunnen worden naar techneuten die de instellingen etc. beheren.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen