Opgelost door Online.nl: Bij online blijf je betalen om doelbewust offline gehouden te worden
Details
Klacht
Ik heb al 2 maanden geen tv-ontvangst. Inmiddels ben ik 2 nieuwe tv-ontvangers, 1 foute afstandsbediening, 26 langdurige telefoongesprekken, evenveel foute adviezen (van overigens vriendelijke mensen) en diverse mailtjes verder, zijn alle kabels, modems, antennes gecontrolleerd, maar is er nog steeds geen ontvangst. Melding: "geen signaal" cq. "niet ondersteund". Het is slechts één medewerkster gelukt de ontvanger zo te laten "aktiveren" dat NPO1,2 en 3 op het scherm verscheen, echter voor een uur, daarna opnieuw geen ontvangst. Volgens mij ligt het aan de instellingen van de simkaart in de ontvanger en het lukt online maar niet die juist in te stellen. Inplaats daarvan heeft elke medewerker een 'oplossing' die varieert van het kopen van een nieuwe HDMI kabel (die uiteraard voor niets gekocht is, het probleem ligt niet in de hardware) tot het advies mijn tv-abonnement uit het onlinepakket te halen. In één woord: waardeloos!Gewenste oplossing
Ik houd het met Online voor gezien, ik ga morgen een overstap regelen. Ik verwacht dat Online aan de status van mijn klantnummer 90995152 kan nagaan dat ik terecht het abonnementsgeld claim- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.