Opgelost door Online.nl: Bij Online.nl kunnen we geen glasvezelabonnement afsluiten

content Opgelost
Erik Dijkstra

Op 22-07-2020 heeft KPN Netwerk glasvezel bij ons aangelegd. We willen bij Online.nl overstappen van kabel naar glasvezel. Online.nl zegt dat KPN ons adres nog niet heeft gereed gemeld en ons daarom niet kan overzetten naar glasvezel. We moesten maar wachten en dat doen we nu al bijna drie maanden. KPN kan verder niets doen, zegt dat zij ons adres gereed hebben gemeld. Meerdere malen met klantenservice Online.nl contact gehad, maar blijven zeggen dat we moeten wachten en dat ze verder niks kunnen doen. Geen begrip voor situatie. Via andere aanbieders kunnen we wel een glasvezelabonnement afsluiten, maar we zitten nog tot februari 2021 vast aan het contract van Online.nl.

Het moet wel zo zijn dat er bij Online.nl een fout in hun systeem zit. Ze willen dit niet onderzoeken en houden ons aan het lijntje door te zeggen dat we maar moeten wachten. We willen graag glasvezel, dat was voor ons ook de reden om over te stappen naar Online.nl

Online.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Erik Dijkstra
Er is contact geweest met Online.nl. Zij kunnen ons om technische redenen geen glasvezel aanbieden. Dat is wel vervelend, maar nu is tenminste duidelijk wat de oorzaak is. Er is excuses aangeboden voor het feit dat de klantenservice me eerder geen duidelijk antwoord heeft gegeven. Hierbij opgelost.

Ook een klacht indienen over Online.nl?