Klacht Online.nl: Bijna 2 weken geen internet telefonie, monteur gekomen ook niks

D.

Donderdag 24 april opeens geen internet en telefonie meer, ik dacht even dat er storing was dus ik dacht kan gebeuren even afwachten. Op vrijdag nog steeds niks, ik belde en mij werd vertelt dat er een monteur langs zou komen. Ik werd pas dinsdag gebeld!! door de monteur en ze konden pas maandag komen. Ik zei dat dat veelste lang was. Ik belde online terug en ik zei dat ik met spoed een monteur wilde hebben. Nou mevrouw gaf aan dat ik voor 14.00 's middags gebeld zou worden. Om 15.00 uur was ik nog steeds niet gebeld dus ik belde zelf terug. Ik kreeg een meneer aan de lijn en hij zei dat mijn dossier was gesloten. Ik snapte er niks meer van ik werd kwaad aan de telefoon.
Goed week later monteur gekomen en hij constateerde dat de modem defect was. Hij monteerde een nieuwe modem en zei tegen mij dat ik binnen 15 minuten weer kon bellen en internetten. Uur later had ik nog steeds geen internet en telefonie. Dit hele procedure moet weer opnieuw beginnen VERDOMME.

Ik wil sowieso deze maand niks betalen omdat ik niet fatsoenlijk gebruik heb kunnen maken. Als het probleem zo doorgaat wil ik mijn contract ontbinden. Dit is trouwens de 2e keer dat ik problemen ondervind binnen minder dan 4 maanden.

Online.nl
    Geachte Kazimd ,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Wij hebben gezien dat er al contact is geweest met de klantenservice en dat er een problem ticket openstaat. De reactie op klachtkompas is toegevoegd aan dat dossier. Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?