Klacht Online.nl: Bijna 2 weken zonder internet+bellen zonder enige vorm van communicatie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 14969
Gebruiker
Jaap Bos
Datum
12 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een Internet+Bellen abonnement van Online. Sinds vrijdag 26 oktober werkt deze verbinding (vanwege bepaalde werkzaamheden) echter niet meer. Meerdere malen gebeld/getwitterd met Online. Niemand kon zeggen hoe lang de storing nog ging duren. Verzocht om mij regelmatig (telefonisch) op de hoogte te houden, echter, tot op heden zijn we nog maar 1x gebeld door Online. De overige keren heb ik zelf moeten bellen (op een 0900 nummer). Gezien mijn vrouw hoogzwanger is hebben wij nu absoluut internet en bellen nodig. Dit heb ik ook aangegeven, echter, hier wordt schijnbaar niets mee gedaan.

De oplossing

12 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste meneer Bos,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Jaap Bos
    Datum
    Ondertussen weer internet, echter, (zoals nu bij jullie bekend is) nog geen bellen...
  3. Auteur
    Jaap Bos
    Datum
    Internet en bellen sinds eind vorige week weer werkend. Echter, gezien we nu zo'n twee weken zonder internet+bellen hebben gezeten leek ons een compensatie meer dan terecht. Met de klantenservice hierover gesproken, zij zouden een creditatie sturen, maar er kon mij niet gezegd worden hoeveel dit zou zijn. Nu heb ik afgelopen zaterdag een mail van jullie ontvangen waarin staat dat wij een bedrag van € 13,60 zijn overeengekomen als vergoeding. Een paar opmerkingen:
  4. Auteur
    Jaap Bos
    Datum
    1. Dit bedrag zijn wij niet overeengekomen, maar is door Online zelf bepaald. Zoals hierboven gezegd kon mij dit bedrag niet telefonisch verteld worden.
    2. Alleen al aan het bellen naar de klantenservice ben ik ongeveer dit bedrag kwijt. Gezien de gebrekkige communicatie van Online lijkt het mij redelijk dat deze telefoonkosten vergoed worden.
  5. Auteur
    Jaap Bos
    Datum
    3. 2 weken geen internet+bellen is absoluut niet meer van deze tijd. Een vergoeding van (bijv.) 2 maanden gratis internet+bellen lijkt mij dan meer op zijn plaats.
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Bos,Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  7. Auteur
    Jaap Bos
    Datum
    Uw reactie komt ruim 2 jaar na mijn laatste reactie. In mijn vorige reacties is te lezen dat er een bedrag van € 13,60 is vergoed en dat ik het hier om meerdere redenen niet mee eens ben. Hierop heb ik destijds nooit een reactie mogen ontvangen. Wat mij betreft is deze klacht (ook na ruim 2 jaar) dus nog zeker niet gesloten.
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Bos,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  9. Auteur
    Jaap Bos
    Datum
    Zojuist inderdaad telefonisch contact gehad (eindelijk, na 2 jaar). Van enige coulance vanuit de kant van online.nl is helaas geen sprake. Mijn voorstel was een compensatie van 25,- euro voor 0900-telefoonkosten en ongemak (wat mij heel redelijk lijkt gezien het voorval). Helaas wilde men bij online.nl hier al de eerder gedane vergoeding van 13,60 (voor het niet-hebben van 2 weken internet/tv/bellen) nog van aftrekken. Om dit nog voor te stellen na ruim 2 jaar was voor mij de druppel.
  10. Auteur
    Jaap Bos
    Datum
    Ik was nog steeds klant bij online, maar hierdoor hebben ze/jullie er definitief een minder.
  11. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Bos,Wij willlen graag de besproken posten vergoeden maar dan hebben wij de besproken nota's nodig. Als u deze opstuurt dan zullen wij deze alsnog vergoeden.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  12. Auteur
    Jaap Bos
    Datum
    Helaas kan ik mijn mobiele telefoonrekeningen maar tot 1 jaar terug inzien. Ik kan dus niet achterhalen hoeveel ik kwijt ben geweest aan het bellen naar jullie. Wellicht kunnen jullie dit nog achterhalen.Echter, het zint mij helemaal niet om hier ruim 2 jaar na dato nog over te moeten discussiëren. Ik heb mijn punten voldoende duidelijk gemaakt, en ik laat het nu aan jullie verder over hoe dit afgehandeld wordt. Ik hoop op een bevredigende uitkomst.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jaap Bos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen