Klacht Online.nl: Bijna 5 weken geen internet

Klachtnummer
# 194653
Gebruiker
MK
Datum
3 reacties

Details

De klacht

We hebben inmiddels 4 weken geen internet.
We zijn omgezet op ander netwerk sinds afgelopen maandag en dan zouden we vanzelf weer verbinding krijgen. Helaas is dit niet het geval. Inmiddels aardig wat telefoon pogingen en wel hele lange wachtrijen (30 min. wachttijd per keer) verder zitten we nog steeds zonder werkend internet...

Dit duurt veel en veel te lang. Wij hebben kinderen die internet nodig hebben voor school. Wij verwachten dat het nu direct opgelost gaat worden en dat we een beloofde snelle verbinding krijgen. De incasso gaat maar door en ook dit geld willen we vergoed krijgen plus de belkosten. Wij zijn al meer dan 10 jaar klant en in dit geval erg geduldig geweest. Dit is nu op!

Graag per direct oplossing !

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Marjon Knollema-Kemp,


    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Echter op dedoor u vermelde postcode kunnen wij geen abonnement van u vinden. Heeft u voor ons uw abonnenummer en/of postcode waarop het contract is afgesloten, we zullen uw klacht daarna z.s.m. in behandeling nemen.


    Met vriendelijke groet,

    Ronald van Online.nl
  2. Auteur
    MK
    Datum
    Dag Ronald,
    Klantnummer is 88576841. Graag telefonisch contact zaterdag na 16.00 indien mogelijk. Voor deze tijd ben ik niet bereikbaar.

    Alvast mijn dank!
  3. Auteur
    MK
    Datum
    Dag,

    Inmiddels besloten het abonnement bij Online te beëindigen wegens vreselijke slechte service! Jammer dat er zo met trouwe klanten omgegaan wordt. Heb tevens zelf twee maanden abonnementsgeld gestorneerd van niet geboden internet, want ik weiger nogmaals 30 minuten hiervoor in de wacht te hangen!

Ook een klacht indienen over Online.nl?