Klacht Online.nl: Bizar en onacceptabel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 141296
Gebruiker
ML
Datum
16 reacties

Details

De klacht

Inmiddels bijna een MAAND telefonisch met jullie in de weer om er voor te zorgen dat ik niet afgesloten zou worden (wat wel is gebeurd) en vervolgens weer aangesloten wordt (wat voorlopig ook niet gaat gebeuren).
Een "korte" samenvatting:
- begin november uit het niets een mail dat mijn verbinding zou worden afgesloten per 18-11 (voor de duidelijkheid ik heb niks aangevraagd/laten wijzigen etc.). Om dit te voorkomen direct gebeld. Medewerker A deed alsof ze alles begreep en zou er voor zorgen dat ik niet werd afgesloten. Helaas.
18-11; Geen tv, geen internet. Afgesloten. direct gebeld en medewerker B vertelde me dat het dossier niet goed was afgehandeld en zou het nu wel goed doorzetten. Helaas.
20 -11; bleek sprake van lijnkaping. Binnen 3 werkdagen zou het opgelost zijn.
25 -11; nog niks. gebeld lastig lastig maar oplosbaar.
25 -11; email abonnement wordt 3-12 geleverd.
30-11; email abonnement 4-1-2016 geleverd?
1-12: gebeld helaas mevrouw kunnen niks voor u doen??

De oplossing

Ik verwacht
a) dat jullie er alles aan doen dat ik ZSM (dus niet 6 weken later maar uiterlijk volgende week) weer volledig de beschikking heb over mijn abonnement. Dwz internet én tv.
Indien dit niet mogelijk is ontbind ik per direct de overeenkomst. Ik betaal voor internet en tv en verwacht ook dat ik hier de beschikking over heb. Inmiddels zit ik al 2 weken zonder en is er nog niet niks veranderd.
b) dat ik financieel gecompenseerd wordt voor het feit dat ik zonder pardon afgesloten ben en hier al 2 weken de dupe van ben. Voor mijn werk MOET ik thuis internet hebben.
c) dat ik de abonnementskosten voor de maand november/december terug krijg ivm geen abonnement.
d) de teveel betaalde kosten van juni t/m nu ook terugbetaald worden.

16 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ML ,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain
  2. Auteur
    ML
    Datum
    Beste Delain,
    Ik weet niet wat bij jullie de definitie 'een later tijdstip' is maar ik wacht nog steeds om terug gebeld te worden? Op de FB pagina is mij ook toegezegd dat er VANMIDDAG (2-12) contact met me opgenomen zou worden. Om 17.00 nieuw bericht gestuurd en werd alsnog gezegd dat ik gebeld zou worden. Inmiddels is het 23.00 en wacht ik nog steeds. Wederom slechte service. Jammer.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ML,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Zoals besproken zullen wij opnieuw contact met u opnemen, zodra er terugkoppeling is van de destbetreffende afdeling.

    Tevens is er een e-mail verzonden met de gemaakte telefonische afspraken.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ML,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Zoals besproken zal ik einde van deze week opnieuw contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ML,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een ander moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ML,

    Zoals aangegeven zullen wij contact met u opnemen, zodra wij terugkoppeling hebben gehad van destbetreffende afdeling.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa
  7. Auteur
    ML
    Datum
    Beste Online,
    Ik wacht nu vanaf 5-12 op terugkoppeling van de desbetreffende afdeling waar mijn overeenkomst ontbonden zou worden. Vorige week een officiële brief de deur uit gedaan in de hoop dat dit sneller gaat. Jullie hebben een termijn van 2 weken (inmiddels is daar 1 van verstreken) om mijn ontbinding schriftelijk te bevestigen en restitutie van alle (extra) kosten .
    Ik krijg alleen 6 geautomatiseerde e-mails met daarin dat diverse dingen zijn beëindigd maar geen fatsoenlijke brief
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ML,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een ander moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ML,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Uw abonnement is inmiddels beëindigd en daarmee is er gehoor gegeven aan uw klacht. Wij zullen op een ander moment nogmaals proberen om contact met u op te nemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ML,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een ander moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  11. Auteur
    ML
    Datum
    Beste Online,
    Zouden jullie dan ook misschien een voicemail bericht in kunnen spreken? Of aangeven wanneer jullie contact opnemen? Ik zit niet 24u naast mijn telefoon en vind het vervelend dat ik nu al 3x jullie oproep gemist heb maar nog steeds niet weet hoe of wat.

    Bedankt.
    Vr. gr.
  12. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ML,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een ander moment nogmaals proberen. Zou u kunnen aangeven welk dagdeel u het beste uit komt, zodat wij daar rekening mee kunnen houden?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  13. Auteur
    ML
    Datum
    Beste Online,
    Helaas is het nog niet gelukt om elkaar te spreken. 's Middags komt het beste uit (in ieder geval niet ' s avonds). Inmiddels begreep ik uit het voicemailbericht (waarvoor dank) dat mijn contract beëindigd is. Fijn om te horen. Uiteraard wacht ik nog wel op alle compensaties zoals in mijn brief van 14 december vermeld (totaal 128,-) En graag zou ik ook e.e.a. bevestigd zien per email/brief ipv via de telefoon.
    Hoop dat we elkaar snel telefonisch spreken.

    Vr. Gr.
  14. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ML,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een ander moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  15. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste mevrouw Leeuwrik,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  16. Auteur
    ML
    Datum
    Blijkbaar moet het nog 7 weken duren voordat het echt afgerond is terwijl je telefonisch te horen hebt gekregen dat je contract wordt ontbonden. Gaat weer over 10 verschillende schijven, telefonisch contact verloopt moeizaam (s avonds met anoniem nummer bellen zullen niet veel mensen opnemen), weer steken laten vallen in de afhandeling. De intentie zal best goed zijn maar helaas wederom slechte service.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ML
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen