Klacht Online.nl: Blij gemaakt met een dode mus.

Klachtnummer
# 285046
Gebruiker
Loenen a/d Vecht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na firmware update(12-7-2017) alle diensten (telefonie/tv/internet)buiten bedrijf. Meerdere malen telefonisch contact gezocht. Online.nl zou extern modem resetten. Tot op heden nog altijd geen enkele ontvangst. Telefonisch besproken dat ik teruggebeld zou worden, hier is geen gehoor aan gegeven. Nu in afwachting op monteur a.s dinsdag.Kosten hiervan worden eventueel op mij verhaald. Overstappen kan niet, vanwege lopend contract van 24 mnd!!! (ook zoiets) anders pleeg ik contractbreuk. In en in teleurgesteld in de organisatie en foutieve informatie door verschillende medewerkers. Online.nl zou de dienstverlening tevens Ict moeten opschonen, anders van bedrijfsnaam veranderen naar Offline.nl.Voorheen klant bij Ziggo, echter daar geen netwerkproblemen aan ondervonden. Van de klantenservice daar zou Online.nl genoeg tot veel kunnen leren. Afz. Een zeer ontevreden klant.

De oplossing

De oplossing die ik wens, overstappen naar andere aanbieder.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Online.nl?