Klacht Online.nl: Boos en verbaast dat dit zo maar kan

bondCJM25

Wijziging van uw tv-abonnement bij ONLINE wat mij maar geld gaat kosten en wel €4,50 extra daar heb ik niet om gevraagd. Ik vind alles word toch steeds duurder zo heb je het al met de zorg en nu bij online met het tv-abonnement omdat er extra sport zender bij komt. De mensen die dat graag zien prima dan willen ze er graag voor betalen maar IK NIET.

Dit is het stukje uit mijn mail van ONLINE;

FOX Sports Eredivisie en alle interactieve tv-opties in uw basispakket
Vanaf 1 november 2017 wijzigt de prijs van uw tv-abonnement en krijgt u al deze extra tv-opties standaard bij het vernieuwde basis tv-pakket. U betaalt nu € 10,50 en gaat per 1 november 2017 € 15 betalen voor uw tv-abonnement. U gaat dus slechts € 4,50 extra per maand betalen. Hiervoor krijgt u Interactieve TV Basis HD Plus met FOX Sports Eredivisie én de extra interactieve tv-opties. Omdat u voor deze extra tv-opties bij andere providers los betaalt, zijn we met dit complete tv-pakket de goedkoopste van Nederland!

En dan zeggen wij zijn de goedkoopste wel als het bij mij gewoon de €10,50 blijft

Gewoon houden zo als het is en mensen die er wel sport bij willen hebben die betalen dan wel deze €4,50 extra

bondCJM25
over de extra bij betaling van de €4,50 heb ik met maar bij neer gelegd. Maar vanaf we bij online een abonnement hebben als provider hebben wij alleen maar problemen met online. en al zoveel keer gebeld en gemaild maar tot op heden zijn die niet opgelost zoals super slechte wifi en internet. ppppffff ik word en zo moe van en het word nu ook maar een tijd om over te stappen.

Ook een klacht indienen over Online.nl?