Opgelost door Online.nl: Brieven met Betalingsachterstand blijven komen alhoewel we geen klant meer uijn.

Glavimans

Via de klachtenkompas heb ik op 17-11-2014 mijn Internetabonnement en Telefonie van Online.Nl kunnen opzegen wegens een zeer slechte en instabiele Internetverbinding.
Van deze Opzegging heb ik schriftelijke bevestigingen van Online.nl die men mij per mail toegestuurd heeft. Daar ik het gevoel had dat online.nl toch blijft afboeken heb ik de automatische incasse laten stopzetten. Tot op heden word toch weer elke maand geprobeert af te boeken ook komen elke weken broeven m.b.t betalingsachterstand.Het schijnt dat Online niet in staat ist mij uit hun Systeem te verwijderen zodat die lastige brieven als ook het steeds weer proberen af te boeken maar door gaat.
Ik heb diverse keren gebelt en men verzekerde mij dat alles afhgehandelt is. Tot op heden echter is niets gebeurt en raak ik door dit penetrante gedoe toch geiriteerd.
Online moet stoppen met dit gedoe en mij eindelujk uit hun systeem verwijderen.

Online moet mij verwijderen uit hun bestand en ophouden met te proberen af te boeken als het versturen van Post m.b.t betalingsachterstand moet ophouden.
Ik heb de definitive slotnota betaald en men heeft mij verzekerd dat daarmee alles geregeld is.

Online.nl
    Geachte heer/mevrouw Glavimans,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
    Glavimans
    Na telefonische kontakt ben k benieuwt of het nu daadwerkelijk afgelopen is.

Glavimans

Ook een klacht indienen over Online.nl?