Klacht Online.nl: BTW op Online.nl factuur

Peter Balsters

Al enkele jaren ben ik een zakelijke klant van ondertussen Online. Sinds enkele maanden ontbreekt de BTW op de factuur. Graag de BTW z.s.m. weer vermelden s.v.p. Wanneer er namelijk geen BTW op een factuur staat, mogen wij deze niet aftrekken.

BTW weer vermelden of de prijs op de factuur lager maken!

Online.nl
    Geachte Peter Balsters,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte Peter Balsters,Online.nl heeft geen zakelijke dienstverleningen en levert alleen Internet aansluitingen aan consumenten. Euronet Communications BV/Online.nl is per 01-01-2014 ondergebracht in de M7 group, welke is gevestigd in Luxemburg. Aangezien Online geen zakelijke dienstverlening heeft, is Online.nl niet verplicht om BTW op de nota te plaatsen. U kunt dit ook terugvinden op de website van de belastingdienst . Zie hiervoor “Goederen en Diensten aan particulieren”
    http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/btw/administratie_bijhouden/facturen_maken/wie_zijn_verplicht_te_facturerenIk verzoek u de klacht op klachtkompas te sluiten en te beoordelen.Hopende u hiermee voldoende te hebben geínformeerd, Met vriendelijke groet,Online.nl
    Csl
    Peter Balsters
    Vanaf het begin ben ik een zakelijke klant en stond de BTW keurig op de factuur. Zie ook mijn gegevens in jullie administratie. Het is voor jullie toch een kleine moeite om de BTW te vermelden? Hebben jullie wel ergens een zakelijke afdeling waar in naar toe kan?
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is opnieuw in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
    Peter Balsters
    Heb nog geen reactie ontvangen.

Peter Balsters

Ook een klacht indienen over Online.nl?