Klacht Online.nl: Constant wegvallen internet

hergin

Sinds 2014 problemen. Tot 3x een nieuwe router ontvangen; nu een Zyxell. Nu geen problemen tussen apparatuur en router, maar wel met de provider. Sinds ik abonnement heb verhoogd naar 30 mb supersnel internet, heb ik max slechts 11 mb, hoger kon niet. Mij wordt dit niet verteld ten tijde van verhogen abonnement, dus ik betaal nu en teveel en ik word er constant afgegooid. Ik heb dan wel verbinding met de router, maar niet met internet. Dit is elke dag sinds medio november, Alles gedaan, gereset, ander kanaal opgezet op router, gebeld, gemaild, maar ik krijg als antwoord: 'ja, ik zie dat u vandaag 3 x bent afgegooid, maar dat is incidenteel'. Het is geen incident als het elke dag meerdere malen gebeurd en ook voor 15 minuten lang. Verder reageren ze niet meer nu. Laatste keer dat ik belde heb ik gesproken met 4 personen na 57 minuten wachten. Monteur is ook geweest: 'er is niets, en als u straks supersnel internet heeft, dan is er helemaal niets aan de hand. Dus niet.

Dat mijn verbinding met internet (niet met de router) stabiel is en sneller. Als zij me dat niet keihard kunnen beloven, dan wil ik weg bij hen.

Geachte heer/mevrouw hergin ,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

Delain
    Geachte heer/mevrouw hergin ,

Vandaag hebben wij u geprobeerd te bellen maar we hebben u vandaag tot 3 keer toe niet kunnen bereiken. Ook hebben wij al 2 keer eerder geen contact met u kunnen krijgen. We zullen u nu een brief sturen om u hiervan op de hoogte te stellen en mocht u het over uw klacht willen hebben verzoeken wij u om ons te bellen.

Geachte heer/mevrouw hergin,

Wij hebben meerdere malen getracht telefonisch contact op te nemen, wat helaas niet gelukt is.

Wij willen u vriendelijk verzoeken om uw klacht op klachtenkompas te sluiten.

Delain

Geachte heer/mevrouw hergin,

Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en de kwestie besproken.
    Zoals afgesproken zullen we op een later moment weer contact met u opnemen.

Natasja

Natasja
    Beste meneer Ergin,

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen. Zou u een dagdeel kunnen aangeven wanneer het u het beste uitkomt? Dan zullen wij daar in het vervolg rekening mee houden.

Vivian Tarmidi

Beste meneer Ergin,

Wij hebben u meerdere malen geprobeerd te bellen, maar niet te pakken gekregen. Wij zouden u daarom willen verzoeken om contact met ons op te nemen zodat wij de klacht met u kunnen afhandelen. Hier hebben wij ook een schriftelijke brief naar u over verstuurd.

Beste meneer Ergin,

Een medewerker heeft meerdere malen geprobeerd contact met u op te nemen. Aan de hand van de brief en email die wij hebben verzonden, willen wij u vragen om uw klacht op klachtenkompas te sluiten.
    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Beste meneer Ergin,

Wij hebben u zojuist opnieuw geprobeerd te bereiken, maar helaas geen gehoor. Wij hebben meerdere malen geprobeerd contact met u op te nemen. Aan de hand van de brief en email die wij hebben verzonden, willen wij u vragen om uw klacht op klachtenkompas te sluiten.

hergin
    En dan? Laatste keer was om een afspraak te maken met een monteur, maar die waren niet meer op de afdeling (16.30u). Ook heb ik 3 maanden geleden een monteur over de vloer gehad, die kon ook niets vinden. In een digitale tijdperk willen zij mij aan de telefoon hebben, en dan? Ik heb er genoeg van dat ik het probleem al vaak heb moeten uitleggen. Ze zien dat internet wegvalt en ook wanneer en hoe vaak. Wat moet ik ze nog uitleggen? Probleem is nog steeds niet opgelost: rond 12.15 geen internet.
    Beste meneer Ergin,

Wij willen heel graag uw klacht behandelen, maar hier is telefonisch contact voor nodig zodat wij vervolgstappen voor u kunnen uitzetten. Wij zouden u willen verzoeken om telefonisch contact met ons op te nemen aangezien u aangeeft geen onbekende nummers aan te nemen.

Beste meneer Ergin,

Wij kunnen zien dat u contact met ons heeft opgenomen en dat vervolgacties zijn uitgezet. Wij willen u bedanken voor het telefonisch contact en wij nemen na woensdag opnieuw contact met u op om gezamenlijk te bespreken hoe het er nu voor staat.

Beste meneer Ergin,

Wij hebben per mail contact met u gezocht en zullen aankomende week met u bekijken of de problemen zijn opgelost.

Beste meneer Ergin,

Bedankt voor uw e-mailbericht. Wij wachten uw volgende respons af.

Beste meneer Ergin,

Wij hebben u een e-mailbericht gestuurd en wachten uw antwoord af.

Beste meneer Ergin,

Volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

Delain van Online.nl
    hergin
    Er is helaas TOTAAL NIETS veranderd. Oplossing is dat ik zelf een nieuwe (5ghz/dualband) router moet kopen om geen problemen meer te ondervinden(!)
    Dus na ruim 3 maanden en kosten mijnerzijds en een duurdere abonnement komen ze hiermee aan als oplossing.
    Ik weet een betere oplossing: weg bij online!

hergin

Ook een klacht indienen over Online.nl?