Wil je een vraag stellen aan een medewerker van onze" />

Opgelost door Online.nl: Contactformulier onder klantenservice (hiervoor moet je inloggen) onvindbaar

Aude Pols

Als je op de website van Online.nl. via https://www.online.nl/klantenservice/contact/ de instructies volgt onder:
"Stuur een e-mail

Wil je een vraag stellen aan een medewerker van onze klantenservice of heb je een klacht? Neem dan contact met ons op via het contactformulier onder klantenservice (hiervoor dien je in te loggen). " dan krijg je nooit een contactformulier te zien. M.a.w. het is onmogelijk om Online een e-mail te sturen.
Op 7/1 zou mijn abonnement (Supersnelle internet+ Hallo Basis + Digi TV) opgeleverd worden. De dag erop lukte het mijn professionele computerman niet om de verbinding aan de praat te krijgen. Ik zit nu een week zonder vaste telefoon. Pas vanochtend kwam de monteur langs om een storing te melden op de telefoonlijn aan de kpn. Zonder een contactnummer of wat dan ook achter te laten, verdween hij weer...

De kpn hoeft niets te doen, graag zsm kosteloos mijn contract annuleren, ik zit tot einde maand bij upc en wil toch maar bij hen blijven!

Online.nl
    Beste mevrouw Pols,Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik dat we op dinsdag 28 januari opnieuw contact hebben. Met vriendelijke groet,
    Online klantenservice
    (amg)
    Beste Online medewerkers,
    Zouden jullie ajb kunnen reageren op mijn vraag aangaande het contactformulier op jullie website? Dit zou veel mensen helpen! Ook vraag ik jullie om te reageren op de aangetekende brief dd 15 januari. Volgens 2 medewerkers die mij belden 2 dagen achter elkaar is dat namelijk wel het geval. De 1e medewerker had echter niet genoteerd dat ik tot vandaag op vakantie was.
    Online.nl
    Beste mevrouw Pols,Naar aanleiding van ons telefoongesprek bevestig ik dat we tot een goede oplossing zijn gekomen.Met vriendelijke groet,
    Online klantenservice
    (amg)
    Aude Pols
    Jammer dat de vraag over het contactformulier op jullie website hier niet ook voor anderen beantwoord wordt, maar ik ben blij met de annulering van het contract!