Klacht Online.nl: Contract afgesloten, nog steeds geen bericht van Online.nl

Luuk

Na telefonisch een 2 jarig contract te hebben afgesloten met Online zou er na de 2 weken bedenktijd via mail contact met mij opgenomen worden. Nu bijna 5 weken verder heb ik nog steeds niks van ze gehoord. Ik heb een week lang, iedere dag, via telefoon contact proberen op te nemen maar op het 0900 nummer kom ik altijd in de wacht waarna er na 10 minuten wordt opgehangen (15 cent per minuut). Bij het 0800 nummer wilden ze me niet helpen en een email adres kreeg ik niet.

Voor mijn werk ben ik afhankelijk van internet en ik zit nu dus al veel langer dan gepland zonder. Ik ben nu gedwongen om via mijn telefoon te internetten waarin de kosten hoog oplopen.

Ten eerste moet er zo snel mogelijk internet aangesloten worden. Ten tweede wil ik een tegemoetkoming voor de gemaakte telefoonkosten zowel naar het 0900 nummer waarin geen resultaat behaald is en het gedwongen internet gebruik. Als laatste zal het overeengekomen maandelijkse bedrag niet afgeschreven worden tot internet daadwerkelijk is aangesloten.

Online.nl
    Geachte ,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal contact met u opnemen over uw klacht. Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (NV)
    Luuk
    Online, De werkweek is alweer bijna voorbij. Jammer genoeg heb ik nog steeds niks van jullie gehoord. Hoe lang gaat dit nog duren?
    Online.nl
    Geachte Luuk,
    Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes. Wij zullen op een later moment nogmaals contact met u opnemen.
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl (JP)
    Luuk
    Helaas niks van Online gehoord. Heb uiteindelijk zelf maar weer een aantal keer gebeld en uiteindelijk een medewerker aan de lijn gekregen. De afhandeling was verder redelijk, onze aanvraag werd opnieuw ingediend en nu is het dus eigenlijk weer wachten. Verder is er geen enkele compensatie geboden, wél een excuus van een erg aardige mevrouw van online.nl.conclusie: ik ben zeer ontevreden over de slecht bereikbare klantenservice.

Luuk

Ook een klacht indienen over Online.nl?