Klacht Online.nl: Contract beïndigen wegens slechte internet.

M Grad

Geachte medewerken van online,

Ruim een jaar ben ik bezig met de snelheid van mijn internet, Ik heb meerdere keren contact opgenomen met u collega's, en elke keer word er verteld dat er verbetering zal komen maar ik heb hier niks van op gemerkt. In December heb ik weer gebeld om mijn contract te beïndigen een collega vertelde mij toen dat er in Januari een oplossing zou komen en als dat nier na mijn wensen is ik dan altijd mijn contract kan beïndigen, nu zijn we inmiddels 5 maanden verder en heb nog steeds de zelfde klachten, ik heb in die 5 maanden nog eens gebeld, u collega had vertelde mij toen dat mijn modem het misschien niet goed deed en toen werd er een nieuwe opgestuurd, maar die modum had ook gewoon trage internetverbinding.
In het begin van mijn abonnement was mijn verbinding stabiel dat komt omdat, er toen nu veel mensen jullie internet gebruiken dan in het begin.

Aangezien er geen mogelijkheid is om dit te verbeteren vraag ik u vriendelijk om mijn contract te beïndigen.

Met vriendelijke groet De heer Grad,

Contract beïndigen

Online.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Online.nl?