Opgelost door Online.nl: Contract beëindiging wegens niet leveren nieuw tv kastje

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 83885
Gebruiker
D. Schepers
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Sinds eind juli jl. zijn wij klant bij Online.nl. Dit contract is tot stand gekomen doordat wij een contract hadden bij CanalDigital en u deze dienst heeft overgenomen.

Sinds 11 oktober jl. kunnen wij geen tv meer kijken. Diezelfde dag hebben wij contact gehad met online en is ons voor het eerst beloofd dat wij een nieuw kastje zouden krijgen toegezonden. Nadien hebben wij nog diverse maken weer gebeld en telkens kregen wij ern andere reden waarom wij nog niets hadden ontvangen met daarbij telkens de belofte dat het kastje binnen een paar dagen geleverd zou zijn.
Vandaag 12 november 2014 hebben wij nog altijd geen nieuw kastje.
Middels een aangetekende brief hebben wij het contract met online verbroken. Zelfs op deze brief, nu ruim 1,5 week geleden, hebben wij geen reactie gehad.Na nogmaals gebeld te hebben met de klantenservice blijkt ons dat de afdeling welke gaat over contractverbreking voor niemand is te bereiken, zelfs niet voor hun eigen medewerkers.
Fam. Schepers

De oplossing

Contract beëindiging per 1 november jl.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte D. Schepers,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Deja Schepers,
    In goed telefonisch overleg op 13 november j.l. is een oplossing aangedragen voor uw klacht.Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (DM)
  3. Auteur
    D. Schepers
    Datum
    Na het "online" plaatsen van onze klacht kregen we eindelijk een reactie. Online heeft toegezegd aan onze wens tot beëindiging tegemoet te komen. De daadwerkelijke brief is nog niet ontvangen, maar we vertrouwen op een goede afloop.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D. Schepers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen