Opgelost door Online.nl: Contract beëindiging wegens niet leveren nieuw tv kastje

D. Schepers

Sinds eind juli jl. zijn wij klant bij Online.nl. Dit contract is tot stand gekomen doordat wij een contract hadden bij CanalDigital en u deze dienst heeft overgenomen.

Sinds 11 oktober jl. kunnen wij geen tv meer kijken. Diezelfde dag hebben wij contact gehad met online en is ons voor het eerst beloofd dat wij een nieuw kastje zouden krijgen toegezonden. Nadien hebben wij nog diverse maken weer gebeld en telkens kregen wij ern andere reden waarom wij nog niets hadden ontvangen met daarbij telkens de belofte dat het kastje binnen een paar dagen geleverd zou zijn.
Vandaag 12 november 2014 hebben wij nog altijd geen nieuw kastje.
Middels een aangetekende brief hebben wij het contract met online verbroken. Zelfs op deze brief, nu ruim 1,5 week geleden, hebben wij geen reactie gehad.Na nogmaals gebeld te hebben met de klantenservice blijkt ons dat de afdeling welke gaat over contractverbreking voor niemand is te bereiken, zelfs niet voor hun eigen medewerkers.
Fam. Schepers

Contract beëindiging per 1 november jl.

Online.nl
    Geachte D. Schepers,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl
    Online.nl
    Geachte Deja Schepers,
    In goed telefonisch overleg op 13 november j.l. is een oplossing aangedragen voor uw klacht.Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (DM)
    D. Schepers
    Na het "online" plaatsen van onze klacht kregen we eindelijk een reactie. Online heeft toegezegd aan onze wens tot beëindiging tegemoet te komen. De daadwerkelijke brief is nog niet ontvangen, maar we vertrouwen op een goede afloop.

D. Schepers

Ook een klacht indienen over Online.nl?