Opgelost door Online.nl: Contract is opgezegd maar nog steeds Grote ellende met Online.nl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 141668
Gebruiker
Michel
Datum
5 reacties

Details

De klacht


Via de mail kreeg ik de bevestiging dat mijn contract per 13-07-2015 was opgezegd en dat ik zonder problemen kon overstappen naar een andere provider. Tot zover alles prima maar tot mijn grote verbazing zag ik ineens dat er op 08-10-2015 een bedrag van 27.88 was afgeschreven door Online Namelijk de abonnementskosten van de maand oktober(uiteraard gelijk teruggehaald en de automatische incasso geblokkeerd). Ik heb gelijk gebeld met hun en volgens hun was er iets fout gegaan in hun systeem ik hoefde verder niks te doen het werd allemaal opgelost. Helaas kreeg ik een paar weken later een brief waarin stond dat het bedrag was verhoogt omdat ik nog steeds niet betaald had dus maar weer gebeld met als gevolg het word opgelost hoor geen probleem en we bellen u 3 december terug. Nou mooi niet dus inmiddels staat het bedrag op iets van 70 euro en word er een incasso bureau ingeschakeld.

Dus het word nu toch echt tijd dat dit opgelost wordt!!!!!!!!

De oplossing

Iemand Die wel zijn opzeggingen goed kan afhandelen en doorvoeren in het systeem van Online.

5 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een ander moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer van Olphen,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een ander moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer van Olpen,

    Wij hebben meerdere malen telefonisch contact met u geprobeerd te zoeken, maar helaas niet kunnen bereiken.

    Wij hebben uw klacht besproken en gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    Michel
    Datum
    Mijn klacht is telefonisch pgelost volgens online.nl.
    Maar graag zou ik daar nog een bevestiging van willen zien per mail.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?