Klacht Online.nl: Contract kan niet stopgezet worden

Ast

We hadden al een aantal jaren internet van online, maar hebben in augustus 2015 dit uitgebreid met vaste telefonie erbij. Contract was voor 2 jaar. Gevolg was: geen telefoon voor 3 maanden en een veel langzamer internet, wat door monteur is bevestigd, snelheid ging van 5 naar 2 Mb.
Online heeft telefoongedeelte van abonnement teruggedraaid, dat is netjes, maar internet was nog steeds langzamer dan voor het contract. Volgens monteur moest er ergens iets gereset worden, maar dat is na erg veel telefonisch contact over de zaak niet gelukt.
Nu wilden we toch over op een combi contract en een sneller internet. Dit afgesloten bij KPN, werkt zeker sneller en we hebben weer telefoon. Vervolgens wil ik het internetcontract met Online opzeggen, maar dat kan niet, we hadden contract van 2 jaar.....
Ik ben in veronderstelling dat we in situatie van voor het afsluiten van de aanpassing van het contract zitten en we dus per maand kunnen opzeggen.

We willen dat contract stopgezet wordt, zonder boeteregeling of extra kosten.

Online.nl
    Beste Ast,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat u deze problemen heeft ervaren met de telefonie- en internetverbinding. Wij zullen dit voor u uitzoeken.

Er is een klachtdossier opgemaakt. Uw contactpersoon zal binnenkort contact met u opnemen, om zo tot een passende oplossing te komen voor uw probleem.

Charissa van Online.nl
    Online.nl
    Beste mevrouw van Beynum.

Wij hebben uw klacht afgehandeld, en hier ook zoals afgesproken een bevesting van gemaild.

Met belangstelling wachten we op uw reactie af.

Emre van Online.nl
    Ast
    Na mijn klacht ingediend te hebben bij Klachtenkompas, belde mij iemand op van Online met de mededeling dat ze aan mijn wensen gehoor geven. Dus zonder boete afsluiten. erg fijn dat het voor ons opgelost is. Maar ik vind het heel erg dat dit pas nu gebeurt, nadat ik de klacht hier bij Klachtenkompas meld en dat het via mijn vele telefoontjes (de officiele weg van Online) naar Online niet is gelukt.

Ook een klacht indienen over Online.nl?