Opgelost door Online.nl: Contract komen ze niet na.

MvRiel

Ik heb met Online een contract afgesloten voor alles in 1 voor de eerste 24 maanden voor 29,95 nu blijkt dat ik ipv 29.95 ineens 39,94 betaal omdat ik ook nog 10 euro voor de digitale tv moet betalen terwijl ik interactieve tv in het pakket heb zitten. Dat als eerste nu het tweede er staat niks in het contract over dat je digitale tv moet hebben om hd tv te kunnen kijken en dat ze zonder weten van de klant ineens 10 euro meer in rekening brengen. Gebeld met online enige oplossing waar ze dan mee komen is het digitale tv onderdeel eraf halen en het bedrag storneren wat te veel in rekening is gebracht maar ik ga daar niet mee akkoord want ze willen dat ik nu dus eigenlijk of 10 euro meer blijf betalen voor het pakket wat ik nu heb of er gaat digitale tv af en dan kom ik terug bij de 29,95 die we afgesproken hadden maar daar ga ik niet mee akkoord. Ze hadden dan netjes aan moeten geven aan mij als klant meneer u moet nog 10 euro extra betalen als u dit pakket wilt.

het pakket behouden dat ik nu heb maar dan voor 29,95 ipv 39,94
zo niet wil ik zonder problemen het contract stop kunnen zetten en over stappen naar een andere provider.

Online.nl
    Beste MvRiel,

Vandaag hebben wij contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.
    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

Kirstin van Online.nl
    MvRiel
    Ben gebeld door online en de persoon in kwestie kwam met een goede oplossing. Ben erg tevreden dat ze binnen een dag bellen en met een passende oplossing zijn gekomen waar we beiden blij om zijn. De persoon die ik gesproken heb was erg vriendelijk en dacht mee met mij als klant. Dank u wel online voor de snelle reactie en nette oplossing.

MvRiel

Ook een klacht indienen over Online.nl?