Opgelost door Online.nl: Contract tv en internet door verkeerde voorlichting
Details
De klacht
Geachte heer, mevrouw,Sinds 3 jaar heb ik een internetabonnement bij Online.nl. Ik maakte in die tijd gebruik van een tv abonnement van KPN digitenne. Ik was hier niet tevreden over. Ik wilde mijn abonnement bij een provider onderbrengen die mij interactieve tv en internet kon leveren.
Ziggo kon dit leveren en ik besloot dit te doen. Toen ik mijn abonnement bij Online.nl wilde opzeggen vroeg de medewerker naar de reden van het opzeggen van mijn abonnement. Ik gaf aan dat ik interactieve tv en internet wilde en dit gevonden had bij Ziggo.
De medewerker van Online.nl zei dat Online.nl dít product ook kon leveren tegen een scherpe prijs. Ik ging er op dat moment vanuit dat dit om hetzelfde product ging. Ik kreeg vervolgens op 10 maart 2015 de bevestigingsmail. Het was mij nog niet duidelijk dat dit om tv via de ether ging. Op 24 maart jl. kreeg ik het pakket binnen. Mijn teleurstelling is groot, het is geen interactieve tv. Nu kan ik niet meer onder mijn contract uit??
De oplossing
Ik zou graag terug willen naar mijn oude contract. Namelijk alleen internet.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.