Opgelost door Online.nl: Contract van overledene wordt niet afgesloten

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 152313
Gebruiker
Astrid Mol
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn man is in oktober 2015 overleden. In diezelfde maand heb ik contact gehad met Online.nl om het account op te zeggen. Ik heb op verzoek van Online.nl de akte van overlijden per post opgestuurd, Vervolgens gebeurde er niets, behalve dat ik sms'jes krijg dat het abonnement betaald moet worden. In januari nogmaals gebeld: er is geen akte van overlijden ontvangen. En of ik nogmaals de akte van overlijden wil opsturen. Zo gedaan, en u raadt het al, er gebeurde niets. Tot ik op 3 februari een sms ontving met een sommatie nu toch geld te storten want anders 'voelt Online.nl zich genoodzaakt een incassobureau in te schakelen'. Wederom gebeld, nu iets minder geduldig. Tot twee keer toe in de wacht gezet gedurende zo'n 10 minuten. Resultaat: geen akte van overlijden ontvangen. En of ik deze nogmaals wil versturen. Dat heb ik geweigerd, het is immers geen reclamefolder. Maar zonder zo'n akte kan Online.nl niets voor mij doen. Met ook niet, maar dit terzijde. Ik heb de akte online gestuurd.

De oplossing

Met onmiddellijke ingang het account stopzetten.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt.
    Ik zal morgen hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Wij hebben begrepen dat uw klacht is afgehandeld. We hebben daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas. Kunt u dit nog bevestigen, zodat de klacht afgesloten wordt?
    Graag wil ik u vragen om bij de afsluiting de klacht ook te beoordelen. Bedankt! Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Wij hebben begrepen dat uw klacht is afgehandeld. We hebben daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas. Kunt u dit nog bevestigen, zodat de klacht afgesloten wordt?

    Graag wil ik u vragen om bij de afsluiting de klacht ook te beoordelen. Bedankt! Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa van Online.nl
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste klant,

    Wij hebben begrepen dat uw klacht is afgehandeld. We hebben daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas. Kunt u dit nog bevestigen, zodat de klacht afgesloten wordt?

    Graag wil ik u vragen om bij de afsluiting de klacht ook te beoordelen. Bedankt! Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Lisa van Online.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Astrid Mol
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?