Klacht Online.nl: Contract wat niet geleverd is een jaar lang laten.

Rik (123)

Betaal meer dan afgesproken. Ik blijf betalen voor een duurder abonnement dan ik heb. In januari bleek dat online.nl mij een internet abonnement hadden verkocht met een snelheid die ze eigenlijk helemaal niet kunnen leveren (50mb). Na heel veel moeite(sociale media opzoeken hielp uiteindelijk) is het abonnement naar beneden aangepast (30mb) omdat ze namelijk toch niks hoger kunnen leveren. Vervolgens laten ze me een jaar lang betalen voor een abonnement wat ze nooit hebben geleverd of kunnen leveren. En blijven ze nog steeds een te hoog bedrag afschrijven.

Te veel betaald bedrag terug storten en maandelijkse afschrijving aanpassen.

Online.nl
    Beste Rik (123),

Ik heb u zojuist telefonisch gesproken, echter kreeg ik geen gehoor. Ik probeer het later op de dag nog een keer.

Sophie van Online.nl
    Online.nl
    Beste Rik (123),

Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. We hebben een belafspraak staan voor volgende week.

Sophie van Online.nl
    Beste,
    Ik was inderdaad een week in het buitenland. Je hebt me 28 februari aan de lijn gehad en toen heb ik dit aan jullie gezegd.
    Vriendelijke groet,
    Rik

Rik (123)
Mijn probleem is alleen maar uitgebreid. Eerst kreeg ik langzamer internet dan ik voor betaalde. Toen paste we het aan naar een minder duur abonnement. Toen bleek dat ze me nog een jaar voor het niet gekregen abonnement wilde laten betalen. Toen is dat veranderd en hoef ik dat toch niet te betalen. Nu krijg ik nog langzamer internet dan beloofd en proberen ze de schuld aan mijn kabels te geven terwijl ze de snellere internet eerst wel leverde toen ik dezelfde kabels en modem had.

Ook een klacht indienen over Online.nl?