Klacht Online.nl: Contract wat niet geleverd is een jaar lang laten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 255105
Gebruiker
Rik (123)
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Betaal meer dan afgesproken. Ik blijf betalen voor een duurder abonnement dan ik heb. In januari bleek dat online.nl mij een internet abonnement hadden verkocht met een snelheid die ze eigenlijk helemaal niet kunnen leveren (50mb). Na heel veel moeite(sociale media opzoeken hielp uiteindelijk) is het abonnement naar beneden aangepast (30mb) omdat ze namelijk toch niks hoger kunnen leveren. Vervolgens laten ze me een jaar lang betalen voor een abonnement wat ze nooit hebben geleverd of kunnen leveren. En blijven ze nog steeds een te hoog bedrag afschrijven.

De oplossing

Te veel betaald bedrag terug storten en maandelijkse afschrijving aanpassen.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Rik (123),

    Ik heb u zojuist telefonisch gesproken, echter kreeg ik geen gehoor. Ik probeer het later op de dag nog een keer.

    Met vriendelijke groet,

    Sophie van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Rik (123),

    Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. We hebben een belafspraak staan voor volgende week.

    Met vriendelijke groet,

    Sophie van Online.nl
  3. Auteur
    Rik (123)
    Datum
    Beste,
    Ik was inderdaad een week in het buitenland. Je hebt me 28 februari aan de lijn gehad en toen heb ik dit aan jullie gezegd.
    Vriendelijke groet,
    Rik

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rik (123)
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn probleem is alleen maar uitgebreid. Eerst kreeg ik langzamer internet dan ik voor betaalde. Toen paste we het aan naar een minder duur abonnement. Toen bleek dat ze me nog een jaar voor het niet gekregen abonnement wilde laten betalen. Toen is dat veranderd en hoef ik dat toch niet te betalen. Nu krijg ik nog langzamer internet dan beloofd en proberen ze de schuld aan mijn kabels te geven terwijl ze de snellere internet eerst wel leverde toen ik dezelfde kabels en modem had.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen