Opgelost door Online.nl: contractbreuk

fabienne

Op 15 september jl. ben ik van ADSL van Online overgestapt naar Glasvezel van Online. Echter liepen deze contracten nog 1,5 maand naast elkaar, waardoor ik dubbel betaalde. Dit is nu eindelijk opgelost maar mijn telefoon doet het nog steeds niet (geen kiestoon, dus ik kan na 1,5mnd nog STEEDS NIET bellen!), nummerbehoud is ook nog steeds niet doorgevoerd. Daarnaast is mijn mailadres (ADSL) ineens opgeheven of inactief gemaakt. De medewerkster zei dat mijn mailbox vol zat, maar ten eerste is dit NOOIT bevestigd door een mail en ten tweede werkt mijn mail nog steeds niet, ONDANKS dat ik allerlei ontzettend belangrijke mail heb moeten verwijderen! SCHANDALIG!!
Inmiddels ben ik al ruim 40 euro kwijt aan mobiele belkosten aan het contact met de klantenservice en het werkt nog steeds niet! Online kan een maximale vergoeding geven van 20 euro, werd mij verteld maar dit is natuurlijk onzin! Mijn abonnement hoort naar behoren te functioneren en dat is alles behalve het geval!!!

Ik wil dat mijn contract wordt nageleefd door Online! Ik betaal voor Televisie, Internet en telefonie. Dat verwacht ik ook dat ik hiervan gebruik kan maken!!
Bovendien verwacht ik een compensatie voor de gemaakte kosten door steeds met de klantenservice te bellen. Ik heb eerder ruim 1,5uur aan de telefoon gehangen omdat jullie medewerker het nog moest leren. Prima, maar dit heeft MIJ onnodig veel geld gekost! En aangezien ik een alleenstaande moeder van 2 kinderen ben zonder werk, kunt u zich voorstellen dat dit soort extra kosten niet te dragen zijn! Vergoeding!
Daarnaast wil ik dat mijn mail weer in ere wordt hersteld. Deze account is ineens inactief gemaakt, waardoor ik geen mails meer kan ontvangen of verzenden. Aangezien er erg belangrijke mails op dit adres komen, raak ik nu al ruim een maand nog verder in de problemen. Het ligt niet aan een TE VOLLE box, want anders had ik hierover een mail moeten ontvangen (volgens Zimbra)

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    fabienne
    Mij is al diverse keren verteld dat ik terug gebeld zou worden en dat de problemen verholpen worden, maar tot op heden is dit niet gebeurd. Ik wil nu ECHT terug gebeld worden en mijn mailbox weer geactiveerd hebben!!!!!!!! BELANGRIJK!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!! BELANGRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    fabienne
    En wederom -nadat we inmiddels WEER EEN WEEK VERDER ZIJN- ben ik nog steeds niet teruggebeld!! Mijn huistelefoon en emailadres doen het nog steeds niet!!
    IK WIL DAT MIJN ABONNEMENT HET EEN KEER DOET ZOALS IN ONS CONTRACT OVEREENGEKOMEN!!! DIT IS AL BIJNA 2 MAANDEN NIET HET GEVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, helaas zonder succes.
    Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Geachte klant,

Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.
    Let op! Wij bellen met een afgeschermd nummer.

Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

fabienne
    Mijn internet en telefoon doen het sinds een week eindelijk weer.
    Dat mocht ook wel na 2 maanden! Ik verneem graag van Online hoe hoog de onkostenvergoeding is, want ik heb 2 maanden (!) geen gebruik kunnen maken van mijn vaste telefoon en mailadres. De kwaliteit van de TV ontvangst en stabiel internet was ook om te huilen.
    Geachte klant,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Graag willen wij u vragen om uw klacht op het klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.

fabienne
    Mijn klacht is (na 2 maanden) eindelijk opgelost. Mijn complimenten voor de technische afdeling van Online, want deze medewerker heeft ervoor gezorgd dat mijn internet, tv en telefoon eindelijk werken zoals het zou moeten.

fabienne

Ook een klacht indienen over Online.nl?