Opgelost door Online.nl: Contractbreuk

Beste mensen van Online.

Na twee telefoongesprekken in 2 dagen, waar ik overigens mij gedeeltelijk liet overheersen door woede richting uw bedrijf ( wel binnen de mate), ben ik tot de conclusie gekomen dat ik niet blij met jullie ben. Ik heb een up-grade aanvaard waarmee ik uiteindelijk meer voor betaal en als het ware sneller internet hoor te krijgen. Echter heb ik nog niks vernomen van de snelheid van het internet. De internet Speedtest komen gehalveerd uit en download snelheid, daar download ik gemiddeld maar met 960 kb. Een trieste realisatie en dit ook nog eens in 2015. Ik ben hier niet blij mee en ik voel mij bestolen. Het eerste jaar had ik er nog enigszins vrede mee, maar nu ik met een verbeterd abonnement nog steeds het zelfde download snelheid hanteert, of hoewel ertotaal geen verandering zit, ben ik het meer dan zat. Graag hoor ik spoedig van u dat u het in orde maakt.

Kevin Streifel

Een compensatie en dat ik van jullie verwacht dat ik waar voor mijn geld krijg. Ik wil de diensten waarvoor ik betaal, 100% krijgen.

Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Klantenservice Online.nl
    kevinstr
    Dan hoop ik dat dit snel opgelost word, want heel toevallig sinds een paar dagen, is mijn internet nog trager geworden en heeft het al helemaal moeite met pagina's laden. Ik hoop dat jullie niet met het standaard verhalen komen dat jullie genoeg internet naar mij toesturen, want hier is niks op aan te merken. Ook heb ik een beetje onderzoek gedaan naar referenties naar Online.nl. Wat mij gelijk opviel is dat er meer klanten waren die hetzelfde probleem hadden als mij. Hoogachtend.
    kevinstr
    Dit bericht is een aanvulling op het eerste bericht dat ik vandaag verzonden heb: Het gaf mij een dubbel gevoel toen ik erachter kwam dat meer mensen hier last van hebben gehad, dat jullie in principe heel zwart/wit gezegd jullie klanten misleiden en bedriegen. Ik hoop dat we hier echt samen uit kunnen komen, en dit op een korte termijn. Hoogachtend
    Geachte heer/mevrouw kevinstr,

Zojuist heb ik geprobeerd om u te bellen maar ik heb u helaas niet kunnen bereiken. Ik zal het op een later moment nogmaals proberen.

Geachte,

Dat klopt ik zat in mijn nachtdiensten cycles. Morgen ben ik de gehele dag vrij, ik hoop u dan te kunnen bereiken. Ook hoop ik ook dat sinds mijn laatste belletje naar een van uw collega's, dat jullie het contract duur van 2 jaar weer terug hebben geplaatst naar 1 jaar. Ook dit was nooit de bedoeling geweest. Hier zou ik graag een mail willen over hebben.

kevinstr
    Delaine, graag verwacht ik nog een telefoontje voor u. Echter bellen jullie op tijdstippen dat ik simpel weg dat ik de telefoon niet kan beantwoorden. Ook heb ik jullie geprobeerd te bellen, maar schijnbaar klopt mijn klantnummer niet en simpelweg kom ik er niet doorheen, erg irritant dus ik ben afhankelijk van jullie. Graag hoop ik dat u spoedig contact met mij opneemt.
    Geachte heer/mevrouw kevinstr,

Wij hebben meerdere malen getracht telefonisch contact op te nemen wat helaas niet gelukt is. Wij hebben schriftelijk een reactie verstuurd.

Indien u de kwestie als afgehandeld beschouwt, dan wil ik u vriendelijk verzoeken klachtenkompas te beoordelen en hem te sluiten.

Geachte heer/mevrouw kevinstr,

Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Ik ga ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoek ik u om contact met ons op te nemen.

Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

kevinstr
    Wij hebben inderdaad telefonisch contact gehad. Hierin hebben wij besproken dat wij de klacht via klachtenkompas gaan afhandelen. De compensatie voor de tijds overlast en de emoties die er meespeelden, gaan we nog bespreken. Ook word mijn contract weer omgezet naar het vorige contract, dit ook met de contract verlenging.

Kevin

kevinstr

Ook een klacht indienen over Online.nl?