Klacht Online.nl: contractovername

Klachtnummer
# 155437
Gebruiker
Dorieke
Datum
3 reacties

Details

Klacht

In november 2015 stuurde ik en mijn voormalige huisgenoot een verzoek in tot contractsovername per 1 januari 2016 .Herhaaldelijk is mij telefonisch toegezegd (voor het eerst op 23 december 2016) dat de contractovername zou worden doorgevoerd, dat is nog altijd niet gebeurd!

Tegelijkertijd word ik bestookt met brieven over een betalingsachterstand. Die betalingsachterstand is echter ontstaan door nalatigheid van online.nl. Indien een en ander was gewijzigd (online.nl heeft daartoe nu al ruim 4 maanden de gelegenheid gehad!!) waren de verschuldigde bedragen direct van het juiste rekeningnummer afgeschreven.

Gewenste oplossing

Per direct doorvoeren contractovername.
Eventuele (administratie)kosten nav kleine betalingsachterstand worden niet in rekening gebracht.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Dorieke,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Hartelijk dank voor uw bericht. Wij begrijpen dat dit heel vervelend kan zijn.

    Wij hebben voor u een klachtdossier opgemaakt. Er zal binnenkort contact met u worden opgenomen, om uw klacht verder te bespreken en tot een oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Dorieke,

    Vandaag hebben wij opnieuw contact gehad en volgens onze gegevens is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld. Ik heb daarom de status van de klacht aangepast op Klachtenkompas.

    Ik wil u vragen dit te bevestigen, zodat de klacht afgesloten kan worden.

    Graag wil ik u vragen om bij het sluiten van de klacht ook de afhandeling te beoordelen. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Dorieke,

    Graag wil ik u opnieuw vragen om uw klacht op klachtenkompas te beoordelen en te sluiten. Bedankt!

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd bereiken via 0900-9515 of op Facebook en Twitter.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen