Opgelost door Online.nl: Contractsverlenging blijkt contractswijziging

Not Fabulous

Vorig jaar ben ik een contractsverlenging bij Online aangegaan. Eerder had ik 20Mb/s, nu heb ik nog maar 10Mb/s. Toen ik hier vandaag over belde, werd mij gezegd dat ik hier vorig jaar mee akkoord ben gegaan. Echter staat er in het schriftelijke contract NIETS over dat de snelheid gehalveerd werd! Aan de telefoon werd mij (bij de contractsverlenging) verteld dat alles hetzelfde zou blijven. Als ik dat had geweten, had ik mijn contract zeker niet verlengd. Daarnaast heb ik 3 insteekkaarten voor digital tv. 1 Kaart daarvan ben ik kwijt geraakt omdat ik nog geen 3e tv had waarbij ik de insteekkaart kon gebruiken. Vandaag werd mij verteld dat ik wel weer een nieuwe kon bestellen á €69,-. Natuurlijk is het niet slim om deze kwijt te raken, maar de klantvriendelijkheid en klanttevredenheid bij Online is bar slecht! Ik zal daarom ook iedereen ontraden een abonnement bij Online af te sluiten. Vooral omdat ik onder valse voorwendselen een contract ben aangegaan (ook nog voor 2 jaar!!) .

Contractsbeeindiging of zorgen dat bovengenoemde problemen opgelost worden

Online.nl
    Geachte Not Fabulous,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    Not Fabulous
    Ik vind het erg netjes dat Online mij zo snel heeft teruggebeld en dat ze de klacht naar tevredenheid hebben opgelost! Bedankt online, nu kunnen we weer sneller internetten en tv kijken.
    Not Fabulous
    Mijn klacht is snel en netjes afgehandeld.

Not Fabulous

Ook een klacht indienen over Online.nl?