Opgelost door Online.nl: Creditering volgens afspraak wordt verzuimd door Online.nl

angry Opgelost
M.J.P. Klabbers

Nog steeds in afwachting op de creditering van de maand oktober. In november en december contact gehad met Online.nl. In januari nogmaals gevraagd waar mijn creditering blijft, hebben ze me nogmaals gevraagd naar de track & Trace code, aangezien de apparatuur volgens hen niet binnen was gekomen. Natuurlijk was deze wel binnen, maar was (zoals met alles bij dit bedrijf) ook weer onzorgvuldig mee omgegaan. Denk je dat ik inmiddels mijn creditering ontvangen heb???? Nee dus!! Dit is de slechtste provider die er is!

Per direct de creditering van Oktober verzorgen

Online.nl
    Beste M.J.P. Klabbers,

Bedankt voor uw bericht op klachtenkompas. Ik heb gelijk gekeken naar de status van uw creditering.

Allereerst onze excuses voor de vertraging. Terugkijkend zie ik ook inderdaad veel communicatie rondom uw opzegging en het terugsturen van de hardware. Ik zie dat mijn collega u op 17 januari een sms heeft verstuurd met bevestiging ontvangst van de hardware. Dit is zeker later dan de bedoeling is.

De terugstort nota is inmiddels opgemaakt en binnen 2 weken krijgt u het geld terug op uw rekening.

We begrijpen dat de vertraging zeer vervelend is en willen daarom een bloemetje aanbieden als excuses.

Martijn
    Online.nl
    Expert Team
    M.J.P. Klabbers
    Ik ben blij dat ik nu een x direct een oplossing ontvangen en niet wordt afgescheept met het feit dat er niet aangegeven kan worden wanneer mijn creditering terug gestort wordt. Bedankt voor het duidelijke antwoord en het bloemetje wordt gewaardeerd.

M.J.P. Klabbers
creditering binnen 2 weken en een bloemetje. Creditering ontvangen, maar bloemetje blijft uit 3-2: creditering ontvangen, maar nog geen bloemetje gezien ;) 8-2: nog steeds geen bloemetje 14-2: nog steeds geen bloemetje 19-2: status ongewijzigd, verwacht ook geen bloemetje meer eerlijk gezegd. Fijne afspraken ;) Dit bedrijf is echt GEEN AANRADER! Blijf hier weg zou ik zeggen...26-02: zoals verwacht helaas nog geen bloemetje. Gaat me niet eens om het bloemetje, maar om het principe. Ze laten zich helaas wel kennen zo. 7-3: er wordt me weer gevraagd of Online.nl inmiddels zijn afspraken na gekomen is. De creditering heb ik na ruim 3 maanden terug gekregen, maar op het afgesproken bloemetje wacht ik nog steeds :(

Ook een klacht indienen over Online.nl?