Klacht Online.nl: De aansluiting van tv. telefoon en internet heeft nooit goed gewerkt bij online.

Klachtnummer
# 256695
Gebruiker
boydalm
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Na veel problemen met online. Afwisselend geen telefoon. geen internet tv die geregeld uitviel. Online die niet reageert. was ik het zat. geprobeerd op te zeggen. lukte niet . Na tussen komst van consumenten bond kon ik opzeggen per 13 januari. De vraag was aan online, vergoeding voor de problemen. Ze waren het daar mee eens en zou 90 euro terug krijgen. De smart card van canal digitaal moest ik zelf regelen. De vergoeding zou 8 tot 10 weken duren. Waarom zo lang mag joost weten. Nu 24 maart gebeld na niets meer gehoord te hebben. zei men. Is verrekend met canal digitaal. Hier ga ik niet mee accoord heb ik hen laten weten. Eerst geen reaktie. Na aandringen zou men het alsnog proberen het geld over te maken. Maar weer 8 tot 10 weken wachten. Deze werk wijze keur ik ten zeerste af. Ik ben zeer ontevreden over online. Service is ver te zoeken. Dit is een korte versie van wat mij gebeurd is. U wil niet weten hoeveel correspondentie en tijd mij dit gekost heeft

De oplossing

Onmiddelijk betalen en hopelijk een betere service. Want hoe men om gaat met klanten is schandalig.

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Boydalm, als eerst willen wij onze excuses aanbieden voor het lange wachten op uw beloofde creditatie. Ik heb zojuist een ticket aangemaakt voor de backoffice om dit direct op te pakken. Dit betekent dat het geld binnen een week a anderhalve week op uw rekening zou moeten staan. Ik zal mijn best doen om dit waar mogelijk is, te versnellen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Gied van Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Boydalm, het bedrag van 90 euro is terug gestort op uw rekening. Wanneer u geen andere vragen heeft wil ik u vragen om deze klacht te beoordelen en te sluiten. Met vriendelijke groet, Gied van Online.nl
  3. Auteur
    boydalm
    Datum
    Ik wacht eerst af wat jullie met canal digitaal doen. Jullie hebben ja bewezen dat jullie onbetrouwbaar zijn. Eerst een email wij boeken terug in 8 tot 10 weken. Dan een email wij hebben het geld overgemaakt naar canal digitaal. Op mijn email reageert niemand. Pas na een klacht van consumentenbond, gaat er weer wat gebeuren en kan de firma wel ineens snel de belofte waar maken. Het gevolg is dat ik canal digitaal heb moeten opzeggen om mijn geld terug te krijgen. Dus dit even overlegt met de bond en wacht af.
    Aike Dalm

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen