De onkunde van Online.nl

Klachtnummer
# 252039
Gebruiker
tom1992lee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Drie maanden geleden heb ik bij Online mijn pakket gewijzigd. Ik had voorheen los internet en losse tv. Toen ik belde voor interactieve tv bleek dat als ik een pakket nam ik én goedkoper uitwas (voorheen €42 nu €36) én sneller internet kreeg (geloof van 50mb naar 80mb) én ik interactieve tv kreeg. Dus ik natuurlijk volmondig akkoord hiermee. Na inmiddels 3 maanden, vele berichten richting Online en een aantal uur wachttijd in de "fantastische" klantenservice van Online.nl heb ik inmiddels een box gekregen voor de tv, waarop ik vooralsnog geen beeld heb. Is het bedrag niet omlaag gegaan en is mijn internet niet sneller omdat ik een ouderwetse router heb (die ze ook zouden komen vervangen!)

De oplossing

schadevergoeding van €300, een werkende router, een werkende internet verbinding en een werkend tv kastje met interactieve tv.

1 reactie

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste tom1992lee,

    Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, echter kreeg ik geen gehoor. Ik probeer het later nog een keer.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Sophie van Online.nl

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren