Opgelost door Online.nl: de vaste tel lijn is dood geen kies toon

content Opgelost
bb

er is sinds vrijdag niet zo veel gebeurd behalve het standaard verhaal updaten met pinnetje , mijn kabels de schuld geven zoals altijd wanneer online het niet weet en ik heb online al bewezen dat mijn kabels goed zijn dat hebben ze ook gehoord ik kan online gewoon bellen ze zien dat ook de lijn komt bij online binnen , andersom ook geprobeerd online belt mij de tel gaat over ik pak hem op ,maar hoor niks dat hebben ze bij online ook gezien maar toch weer een monteur sturen en weer wachten

dat er eindelijk eens echte spoed word ondernomen om e.e.a direct op te lossen nu weer een monteur sturen is allen maar een bewijs van onvermogen en lijn trekken

bb
    zoals altijd als ze het niet weten bij onlline sturen de maar weer een monteur als bewijs van onvermogen dit word al het 3e bezoek van een monteur die niks kan doen dan e.e.a door meten en nakijken erg zwak allemaal terwijl iedereen weet bij online dat het probleem niet bij mij zit , hebben ze zelf toegegeven toch maar weer onnodig tijd rekken

bb
het bedrijf heeft inmiddels de 7e x in 10 jr de modem vervangen en alles werkt weer uitstekend

Ook een klacht indienen over Online.nl?