Klacht Online.nl: Diefstal, onrechtmatig vorderen incasso

Ronald

Mijn vrouw heeft jaren de financiën geregeld, echter hebben wij nooit onze zaken geregeld via internet bankieren. Dit gebeurde altijd via overschrijving kaarten, echter kregen wij de laatste jaren ook geen afschriften meer binnen zodat wij dit soort zaken nooit konden overzien.

Sinds 22 juni 2016 hebben wij door ING de app laten installeren en toen viel het ons pas op dat er al meer dan 4 jaar geld via automatische incasso wordt gevordert ondanks dat wij geen lid zijn van online. Mijn vrouw gaf aan dat dit de postcodeloterij betreft echter gaf de man van ING aan dat dit niet juist is.

Ik heb dit 30 juni 2016 gemeld bij online, mevrouw Cyndie van online gaf ook aan dat er een geheel andere naam met woonplaats aan stond gekoppeld. Bedrag zou zsm terug gestort worden. Nu al 2 maanden later windstil!!!! Er is van alles opgevraagd, uittreksel van persoons gegevens uit mijn overheid etcetera.. er gebeurt helemaal niets, slechtste provider van nl!!! Omschrijving: W2187862

Geld terug storten wat de afgelopen 4,5 jaar onrechtmatig is geïncasseerd. > 1400 Euro.

Beste Ronald,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.

Uw contactpersoon neemt zo snel mogelijk contact met u op over uw klacht.

Wij doen onze uiterste best te zorgen voor een goede afhandeling.

Anna van Online.nl
    Ronald
    Ik hoop dat de reactie nu niet te lang op zich laat wachten, het is jammer dat ik zelf iedere keer contact moet zoeken.

En er niets of niemand reageert binnen een respectabele periode.
    Beste Ronald,

Ik heb u geprobeerd te bellen maar kreeg u helaas niet te spreken. Kunt u aangeven wanneer u het beste bereikbaar bent? Wij bellen u zo spoedig mogelijk nogmaals om uw klacht te bespreken.

Vincent van Online.nl
    Beste heer Vincent,

Ik was in bespreking maar ben vanaf nu te bereiken op de gsm nummers bij jullie opgegeven.
    Beste Ronald,

We hebben zonet telefonisch contact gehad. Zoals besproken hebben wij uw dossier neergelegd bij onze financiele afdeling.
    Het dossier is in behandeling genomen en wij verwachten deze week een bevestigend antwoord.

Zodra wij die hebben ontvangen nemen we direct contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.

Sachin van Online.nl
    Ronald
    Wederom beloofd terug te bellen, niet gebeurt. De zoveelste belofte van de zoveelste medewerker. Heb mijn complete dossier conform afspraak met online medewerker, niet reageren voor 03 september aangeboden aan productie maatschappij Stegeman en redactie trosradar mag eerdaags mijn verhaal doen in studio. Ben dan hoop frustratie kwijt denk ik. Heb ook via ConsuWijzer.nl (02-09) contact gehad met geschillen commissie. 3 sporen uitgezet, is nu voldoende aandacht vooral de incasso opdrachten.
    Beste Ronald,

Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken. Helaas is dat niet gelukt. Wij hebben terugkoppeling van onze financiele afdeling, en willen u hier graag over informeren. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn proberen we het later nogmaals.

Maria van Online.nl
    Ronald
    Beste mevrouw Maria, ik zat helaas in vergadering en had mijn telefoon op stil staan. Wanneer u mij een rechtstreeks nummer mailt kan ik u terug bellen.
    Beste Ronald,

We hebben zonet telefonisch contact gehad.

Zoals besproken heeft de administratie de betaling goedgekeurd. Het is nu wachten tot de betaling verwerkt is.
    Ik zal vandaag een e-mail versturen naar het bij ons opgegeven adres.

Wilt u misschien laten weten of u die mail heeft ontvangen?

Sachin van Online.nl
    Ronald
    Ik wil hierbij Cynthia, Anna, Maria, Bert, Tim, Vivian voor de oplossing die ze niet hebben kunnen aandragen en mij geruime tijd in het ongewisse hebben gelaten. Ik wil de mensen van online bedanken voor de bloemen en de excuses die waarschijnlijk ergens in Luxemburg zijn blijven hangen?

Uiteindelijk door een nieuwe team player Saichin van online wel op een vriendelijke manier geholpen. Tip voor de rest: probeer eerst de klantenservice te bereiken voordat je besluit ergens lid van wordt.