Opgelost door Online.nl: Dienst niet geleverd binnen 2 en 1/2 maanden, opzegging alleen met boete.

DGaray

30 April heb een DSL verbinding van Online besteld. Vandaag is 5 Juli en nog geen internet van Online. Echter, de monteur van KPN heeft gisteren geconstateerd dat technisch niet mogelijk is om de verbinding te leveren, tenzij ik voor een aparte aanpassing op de (gehuurde) huis betaald.

Ik heb al twee weken het terug betalen van de instalatie/abonnement kosten aangevraagd, maar volgens de medewerker moet ik 1 jaar abonnement betalen als boete. Ze wil geen schrijftelijk communicatie hierover sturen.

Dus:

- Geen dienst geleverd
- Tijdverspild
- Ongeloofelijk houding van Online.

Graag jullie reactie.

David

Annulatie van het contract met Online. Terugbetaling van de installatie/abonnement kosten.

Online.nl
    Geachte ,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    DGaray
    Ik wacht voor jullie reactie.
    Online.nl
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is opnieuw in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
    DGaray
    Ik vond de interactie met de medewerker van Online goed en wij hebben een compromis gevonden en daarmee ben ik tevreden.

DGaray

Ook een klacht indienen over Online.nl?