Opgelost door Online.nl: Dienst niet geleverd binnen 2 en 1/2 maanden, opzegging alleen met boete.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66514
Gebruiker
DGaray
Datum
4 reacties

Details

De klacht

30 April heb een DSL verbinding van Online besteld. Vandaag is 5 Juli en nog geen internet van Online. Echter, de monteur van KPN heeft gisteren geconstateerd dat technisch niet mogelijk is om de verbinding te leveren, tenzij ik voor een aparte aanpassing op de (gehuurde) huis betaald.

Ik heb al twee weken het terug betalen van de instalatie/abonnement kosten aangevraagd, maar volgens de medewerker moet ik 1 jaar abonnement betalen als boete. Ze wil geen schrijftelijk communicatie hierover sturen.

Dus:

- Geen dienst geleverd
- Tijdverspild
- Ongeloofelijk houding van Online.

Graag jullie reactie.

David

De oplossing

Annulatie van het contract met Online. Terugbetaling van de installatie/abonnement kosten.

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte ,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar. Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Let op, wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    DGaray
    Datum
    Ik wacht voor jullie reactie.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is opnieuw in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
  4. Auteur
    DGaray
    Datum
    Ik vond de interactie met de medewerker van Online goed en wij hebben een compromis gevonden en daarmee ben ik tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DGaray
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen