Opgelost door Online.nl: Digitale TV ontvanger niet leverbaar bij aanvang abonnement

Rusen33

De overstap van Ziggo naar Online.nl is geregeld door Online.nl. Overstap datum is 2 september 2013 echter hebben wij alleen een modem ontvangen en geen digitale TV ontvanger. Ik heb zelf moeten bellen en kreeg te horen dat deze 2 weken na aanvang van ons abonnement opgestuurd zou worden. M.a.w. kijkt u maar de eerste twee weken 's-avonds naar de bomen want TV kijken zit er voor u niet in!!! Online.nl heeft de ingangsdatum bepaald maar kan zelf niet leveren. Toch menen zij dat dit mijn probleem is. Ik moest maar met Ziggo bellen en vragen of mijn huidig abonnement niet verlengt kon worden. Online.nl vind het gepast om zo om te gaan met (nieuwe) klanten. Toen ik vroeg om het adres van hun klachtenafdeling werd mij gevraagd wat ik daarmee trachtte te bereiken !???? Ik ben een nieuwe klant en voordat mijn abonnement ingaat wordt ik al geconfronteerd met problemen die door Online.nl zijn gecreëerd.

Ik verwacht z.s.m. een leen digitale TV ontvanger en anders op zijn minst 1 maand geen abonnementskosten als tegencompensatie.

Beste heer Karacay,
    We hebben inderdaad leverproblemen met onze digitale tv ontvangers met opname functie. Als u akkoord gaat willen wij voor tijdelijke aard een digitale tv ontvanger zonder opnamefunctie toesturen.
    Rusen33
    Ik ontvang graag voor tijdelijke aard een digitale tv ontvanger zonder opnamefunctie als deze meteen wordt opgestuurd en ik niet hier een week op moet wachten. Mijn abonnement is immers vandaag ingegaan. Ik verwacht dan wel dat over twee weken ik de digitale TV ontvanger met opnamefunctie ontvang.
    Beste heer Karacay,
    We zullen vandaag de digitale tv ontvanger versturen. Na verwachting kunt u deze morgen dan wel woensdag verwachten.
    Beste heer Karacay,
    Heeft u onze digitale tv ontvanger inmiddels ontvangen? Uw DTV opnemen en pauzeren verwachten wij volgende week. Wilt u als uw probleem is opgelost uw klacht sluiten en beoordelen?
    Rusen33
    Probleem is naar tevredenheid opgelost

Rusen33

Ook een klacht indienen over Online.nl?