Klacht Online.nl: Disfunctioneren interactieve TV en onjuiste onbetrouwbare verkoopvoorwaarden.
Details
De klacht
Op 27 maart j.l. werd de interactieve TV aansluiting opgeleverd.De volgende gebreken doen zich hierbij voor.
1. Bij geen van de zenders werkt de teletext functie. De melding verschijnt: "op dit moment wordt deze functie niet ondersteund".
2. Vijf uur live op te nemen zou "gewoon" tot de standaard behoren. Tijdens de telefonische bestelling werd hierna uitvoerig geïnformeerd en door de afdeling verkoop werd bevestigd dat e.e.a. van toepassing was voor alle zenders. Thans blijkt dit echter tegen meerprijs te gelden voor de RTL zenders. Zowel de voorwaarden op de website en de verstrekte info door de afdeling verkoop is onjuist hetgeen zeer kwalijke is.
3. TV kijken op PC en Laptop zou mogelijk zijn en ook dit werd mij door de afdeling verkoop bevestigd, gaarne uitleg!
Op 27 maart j.l. contact opgenomen met de afdeling klantenservice en na zeer langdurig wachten de klachten doorgeven
De oplossing
Teletext functie activeren.Er voor zorgen dat ook de rtl zenders kunnen worden opgenomen.
Uitleg hoe de zenders op PC en Laptop zijn te ontvangen.
Opmerking:
Op 27 maart j.l. reeds een mail verzonden naar de afdeling admin_3s
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.