Klacht Online.nl: Disfunctioneren interactieve TV en onjuiste onbetrouwbare verkoopvoorwaarden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 103766
Gebruiker
EJDV
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 27 maart j.l. werd de interactieve TV aansluiting opgeleverd.
De volgende gebreken doen zich hierbij voor.
1. Bij geen van de zenders werkt de teletext functie. De melding verschijnt: "op dit moment wordt deze functie niet ondersteund".
2. Vijf uur live op te nemen zou "gewoon" tot de standaard behoren. Tijdens de telefonische bestelling werd hierna uitvoerig geïnformeerd en door de afdeling verkoop werd bevestigd dat e.e.a. van toepassing was voor alle zenders. Thans blijkt dit echter tegen meerprijs te gelden voor de RTL zenders. Zowel de voorwaarden op de website en de verstrekte info door de afdeling verkoop is onjuist hetgeen zeer kwalijke is.
3. TV kijken op PC en Laptop zou mogelijk zijn en ook dit werd mij door de afdeling verkoop bevestigd, gaarne uitleg!
Op 27 maart j.l. contact opgenomen met de afdeling klantenservice en na zeer langdurig wachten de klachten doorgeven

De oplossing

Teletext functie activeren.
Er voor zorgen dat ook de rtl zenders kunnen worden opgenomen.
Uitleg hoe de zenders op PC en Laptop zijn te ontvangen.
Opmerking:
Op 27 maart j.l. reeds een mail verzonden naar de afdeling admin_3s

2 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid worden afgehandeld. Mocht u tussendoor nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    EJDV
    Datum
    Door een medewerker van online werd toegezegd dat in de week van 6 april de door mij gemelde klachten worden opgelost.
    Met belangstelling wacht ik af

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EJDV
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen