Opgelost door Online.nl: Dode telefoonlijn, geen internet

jasper

Sinds 6 maanden zijn wij aangesloten bij Online.nl. Voorheen jaren Tele2 gehad zonder problemen. Nu vanaf het begin van het abonnement al veel problemen, toenemend in frequentie. Onze telefoonlijn is met grote regelmaat dood. Erg vervelend omdat je niet bereikbaar bent voor derden, dit zonder het zelf door te hebben. Daarnaast valt internet regelmatig uit en is het veel trager dan dat Online doet beloven. Ook de TV van Online werkt niet naar behoren. Regelmatig blokken in beeld, stilstaand beeld etc. etc. En aan deze ellende zitten wij nog 18 maanden vast.

Graag wil ik concreet horen wat Online eraan gaat doen om de structurele problemen te verhelpen. Geen tijdelijke oplossing. Als ze mij niet kunnen garanderen dat we bereikbaar zijn en normaal gebruik van internet kunnen maken dan wil ik per direct mijn contract laten ontbinden. Er wordt dan immers niet geleverd waar wij voor betalen. Online komt zijn verplichtingen in dat geval niet na

Online.nl
    Beste jasper,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Volgens onze gegevens is er over deze klacht/probleem geen melding gemaakt bij onze klantenservice.
    Ik wil u verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice op het moment dat u op locatie bent. De klantenservice is bereikbaar op 0900-9515 (€ 0.15 per minuut)Eventueel kunt u gebruik maken van de Call-Me-Now functie. U vindt deze optie in MijnOnline onder de servicepagina te bereiken op https://www.online.nl/klantenservice/contact/ . U dient hiervoor wel in te loggen met de door u ontvangen inloggegevens die u eerder toegezonden zijn.ik verzoek u de klacht in klachtkompas af te sluiten en te beoordelen. Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
    jasper
    Inmiddels gebeld met klantenservice. Nu al dagen geen internet en telefoon. Mijn klacht wordt binnen 7 dagen verwerkt. Dat kan toch niet! Wij hebben zowel internet als telefonie nodig voor ons werk. Ze wilde ons tegemoet komen met 2 maanden fox sport. Daar heb ik niks aan, ik wil internet en kunnen bellen. Daar betaal ik voor. Ik wil een snelle afhandeling of anders mijn contract laten ontbinden. Dit is toch geen service...
    Online.nl
    Geacht heer, Jasper
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met Vriendelijke Groet,
    R.Bun - Online.nl
    jasper
    Op zich goed afgehandeld. Wij hebben een nieuwe modem ontvangen waarna alles weer functioneerde. Jammer dat het enkele dagen duurt voordat er wordt gekeken naar de oorzaak van de klacht. Bij mijn vorige provider werd dit direct telefonisch gedaan.

jasper

Ook een klacht indienen over Online.nl?