Opgelost door Online.nl: Dode telefoonlijn, geen internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58052
Gebruiker
jasper
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds 6 maanden zijn wij aangesloten bij Online.nl. Voorheen jaren Tele2 gehad zonder problemen. Nu vanaf het begin van het abonnement al veel problemen, toenemend in frequentie. Onze telefoonlijn is met grote regelmaat dood. Erg vervelend omdat je niet bereikbaar bent voor derden, dit zonder het zelf door te hebben. Daarnaast valt internet regelmatig uit en is het veel trager dan dat Online doet beloven. Ook de TV van Online werkt niet naar behoren. Regelmatig blokken in beeld, stilstaand beeld etc. etc. En aan deze ellende zitten wij nog 18 maanden vast.

De oplossing

Graag wil ik concreet horen wat Online eraan gaat doen om de structurele problemen te verhelpen. Geen tijdelijke oplossing. Als ze mij niet kunnen garanderen dat we bereikbaar zijn en normaal gebruik van internet kunnen maken dan wil ik per direct mijn contract laten ontbinden. Er wordt dan immers niet geleverd waar wij voor betalen. Online komt zijn verplichtingen in dat geval niet na

4 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste jasper,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Volgens onze gegevens is er over deze klacht/probleem geen melding gemaakt bij onze klantenservice.
    Ik wil u verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice op het moment dat u op locatie bent. De klantenservice is bereikbaar op 0900-9515 (€ 0.15 per minuut)Eventueel kunt u gebruik maken van de Call-Me-Now functie. U vindt deze optie in MijnOnline onder de servicepagina te bereiken op https://www.online.nl/klantenservice/contact/ . U dient hiervoor wel in te loggen met de door u ontvangen inloggegevens die u eerder toegezonden zijn.ik verzoek u de klacht in klachtkompas af te sluiten en te beoordelen. Met Vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    jasper
    Datum
    Inmiddels gebeld met klantenservice. Nu al dagen geen internet en telefoon. Mijn klacht wordt binnen 7 dagen verwerkt. Dat kan toch niet! Wij hebben zowel internet als telefonie nodig voor ons werk. Ze wilde ons tegemoet komen met 2 maanden fox sport. Daar heb ik niks aan, ik wil internet en kunnen bellen. Daar betaal ik voor. Ik wil een snelle afhandeling of anders mijn contract laten ontbinden. Dit is toch geen service...
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geacht heer, Jasper
    In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de afhandeling te beoordelen.Met Vriendelijke Groet,
    R.Bun - Online.nl
  4. Auteur
    jasper
    Datum
    Op zich goed afgehandeld. Wij hebben een nieuwe modem ontvangen waarna alles weer functioneerde. Jammer dat het enkele dagen duurt voordat er wordt gekeken naar de oorzaak van de klacht. Bij mijn vorige provider werd dit direct telefonisch gedaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jasper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen