Opgelost door Online.nl: Door lage internetsnelheid werkt interactieve tv niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 131841
Gebruiker
michel
Datum
25 reacties

Details

De klacht

Heb 3 in 1 50MB met interactieve tv.
De internetsnelheid geleverd is werkelijk 4 a 5 MB
Hierdoor stoort de interactieve tv ontvangst continu ,er is niets te volgen.
ook opnemen en begin gemist werkt niet , zoals belooft in de advertentie.
Het volgende is belooft:
Alles-in-1 Standaard internet met Interactieve TV!
Met Alles-in-1 van Online.nl haalt u Internet, Bellen en Interactieve TV van topkwaliteit in huis. En tot maar liefst 50Mb/s internet.

Dit alles krijgt u voor de vaste lage prijs van € 36 per maand.

Voor klachten is online zeer slecht telefonisch bereikbaar.
Ook terug bellen wordt niet gedaan.

De oplossing

1 - snelheid internet aanpassen , dus snelheid verhogen naar 50MB
2- geen storing met interactieve tv
ook opnemen en begin gemist werkt niet , zoals belooft in de advertentie.
3- Bij onvoldoende resultaat binnen afzienbare tijd (in gebreke blijven) ontbinding van het contract.
wegens het niet leveren van afgesproken dienst.

25 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw michel,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt, welke in behandeling is genomen door een behandelaar. Uw contactpersoon zal hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw michel,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan er vanuit dat u naar tevredenheid te woord bent gestaan.

    Zoals besproken nemen wij binnenkort wederom contact met u op.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  3. Auteur
    michel
    Datum
    Op 5-10-2015 keurig teruggebeld door online.
    Er wordt een nieuwe modem opgestuurd omdat ik een verouderde versie had.
    Online had ook een snelheid test uitgevoerd en die zou volgens contract kloppen.
    Ik had aangegeven dat de snelheid met name 's avonds niet gehaald wordt en daardoor de interactieve tv niet werkt.
    Ik ga printscreens van maken van de snelheid en doorsturen naar online.
    vervolgens wordt ik volgende week teruggebeld of de klacht met de nieuwe modem is opgelost.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw michel,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw michel,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  6. Auteur
    michel
    Datum
    Op 14-10-2015 nieuwe modem ontvangen.
    Deze zyxel modem direct aangesloten.
    Ook de tv box M7 gereset.
    Het beeld is goed.
    Telefoon werkt.
    Even afwachten hoe het beeld zich houdt.
    De internetsnelheid is ook beter en sneller.
  7. Auteur
    michel
    Datum
    Op 14-10-2015 nieuwe modem ontvangen.
    Deze zyxel modem direct aangesloten.
    Ook de tv box M7 gereset.
    Het beeld is goed.
    Telefoon werkt.
    Even afwachten hoe het beeld zich houdt.
    De internetsnelheid is ook beter en sneller.
  8. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw michel,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken.

    Zoals besproken nemen wij volgende week wederom contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  9. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw michel,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  10. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw michel,

    Wij hebben u zojuist gesproken en zullen zoals afgesproken op een later moment nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  11. Auteur
    michel
    Datum
    Met nieuwe modem geen uitval van tv meer gehad
    op 24-10-2015 heeft online me weer teruggebeld.
    Aangegeven dat het beeld niet altijd even scherp is.
    wordt hier volgende week weer voor teruggebeld.
    Ook zat er geen Nederlandse beschrijving bij de modem.
  12. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw michel,

    Wij hebben u zojuist gesproken en zullen zoals afgesproken op een later moment nogmaals contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  13. Auteur
    michel
    Datum
    Er is weer terug gebeld door online.
    Hier aangegeven dat er nog steeds stilstaand beeld en vlekken in het beeld van de interactieve tv voorkomen.
    Deze klachten zouden ze verder bespreken en hoor volgende week meer.
    Zelf heb ik het idee dat als deze klachten zich voordoen dat er een dip zit in de internet snelheid.
  14. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw michel,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  15. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw michel,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken.

    Zoals besproken nemen wij volgende week wederom contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  16. Auteur
    michel
    Datum
    Blijf nog steeds last van groene 'schaduw'vlekken in het beeld
    volgende week neemt online weer contact met ons op
  17. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw michel,

    Wij zijn druk bezig met het onderzoek en zoals afgesproken nemen wij in de loop van deze week opnieuw contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  18. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw michel,

    Wij hebben u zojuist gesproken en een vervolgafspraak ingepland. Volgens afspraak word er op een later moment opnieuw contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  19. Auteur
    michel
    Datum
    Online had terug gebeld.
    Nog steeds last van groene vlekken in het beeld.
    * Er werd aanbevolen om lanpoort 4 van de modem te gebruiken.
    dit heb ik gedaan.
    * Ik ga een kortere kabel plaatsen plaatsen tussen modem en tv ontvanger.
    * wordt over 1,5 week weer teruggebeld.
  20. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw michel,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te belllen maar we hebben u helaas niet kunnen bereiken, wij zullen op een later moment opnieuw contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  21. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw michel,

    Wij hebben u zojuist gesproken en zullen op een later moment opnieuw contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  22. Auteur
    michel
    Datum
    op 27-11-2015 heeft online weer contact met ons opgenomen.
    We hadden de instructies van de technische ondersteuning opgevolgd ,maar zonder succes.
    Ik zou een kortere kabel plaatsen tussen modem en tv ontvanger.
    Info gevraagd bij de plaatselijke elektronicazaak.
    Daar zei men dat dit waarschijnlijk niet aan de kabel ligt maar aan magnetisme (veroorzaakt groene vlekken)
    Stekker van tv er uit en tv laten ontladen.
    Geluidsboxen van stereoset verder weg plaatsen
    Nu geen problemen meer.
  23. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw michel,

    Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen maar helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een later moment nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  24. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw michel,

    Wij hebben vandaag telefonisch uw klacht besproken. Wij gaan ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

    Wij willen u vragen het gesprek te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl
  25. Auteur
    michel
    Datum
    Er is een andere modem opgestuurd en diverse malen telefonisch contact geweest.
    Er is nu een compensatie aangeboden en de klacht afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
michel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen