Klacht Online.nl: DOOR MIGRATIE NAAR KPN NETWERK ONSTABIEL EN TRAAG INTERNET

# 191529
M Scheffer

Sinds de overstap naar het KPN netwerk hebben wij de volgende klachten:
* traag internet. Ons abonnement is 30 Mb/s, het maximale wat nu behaald wordt op meerdere speedtests is 9 Mb/s
* continue onderbrekingen van de verbinding. Na een paar seconden is deze wel weer beschikbaar, maar niet echt handig als je net een game aan het spelen bent of internet bankieren.
* DNS foutmeldingen. Deze gaan na korte tijd (meestal een minuut) weer weg.

Gewoon een stabiele verbinding met de snelheid zoals het was voordat het samen ging met kpn.

Beste M Scheffer,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

Chris van Online.nl.
    M Scheffer
    Nog steeds geen contact gehad, dit noem ik nu niet echt zo spoedig mogelijk.
    Beste M Scheffer,

We hebben u zojuist geprobeerdte bellen alleen niet kunnen bereiken we zullen het later nogmaals proberen.

Danny van Online.nl.
    Beste M Scheffer,

We hebben u geprobeerd te bellen alleen niet kunnen bereiken we proberen het later nogmaals.

Danny van Online.nl.
    M Scheffer
    Aangezien ik in België werk is mijn gsm niet altijd even goed bereikbaar, vandaag was in België een feestdag dus ik was de hele dag bereikbaar en er heeft niemand contact gehad. Tevens vandaag een email ontvangen dat alle klachten voorbij zouden zijn, wat absoluut het geval niet is. Vandaag nauwlijks gebruik kunnen maken van het internet. Als het niet binnen een week verholpen is zijn wij genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider.
    Beste M Scheffer,

Wij hebben meerdere malen geprobeerd u te bellen.
    Helaas hebben we u nogniet kunnen bereiken.
    Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijnproberen we het op een later nogmaals.
    Zou u ons aan kunnen geven wanneer het u het beste uitkomt.

Chris van Online.nl
    M Scheffer
    Helaas is het te laat en hoeft het nu niet meer, we zijn inmiddels overgestapt.

M Scheffer

Ook een klacht indienen over Online.nl?