Klacht Online.nl: DOOR MIGRATIE NAAR KPN NETWERK ONSTABIEL EN TRAAG INTERNET

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 191529
Gebruiker
M Scheffer
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Sinds de overstap naar het KPN netwerk hebben wij de volgende klachten:
* traag internet. Ons abonnement is 30 Mb/s, het maximale wat nu behaald wordt op meerdere speedtests is 9 Mb/s
* continue onderbrekingen van de verbinding. Na een paar seconden is deze wel weer beschikbaar, maar niet echt handig als je net een game aan het spelen bent of internet bankieren.
* DNS foutmeldingen. Deze gaan na korte tijd (meestal een minuut) weer weg.

De oplossing

Gewoon een stabiele verbinding met de snelheid zoals het was voordat het samen ging met kpn.

7 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste M Scheffer,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u op nemen.Wij doen ons uiterste beste te zorgen voor een goede oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl.
  2. Auteur
    M Scheffer
    Datum
    Nog steeds geen contact gehad, dit noem ik nu niet echt zo spoedig mogelijk.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste M Scheffer,

    We hebben u zojuist geprobeerdte bellen alleen niet kunnen bereiken we zullen het later nogmaals proberen.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
  4. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste M Scheffer,

    We hebben u geprobeerd te bellen alleen niet kunnen bereiken we proberen het later nogmaals.

    Met vriendelijke groet,
    Danny van Online.nl.
  5. Auteur
    M Scheffer
    Datum
    Aangezien ik in België werk is mijn gsm niet altijd even goed bereikbaar, vandaag was in België een feestdag dus ik was de hele dag bereikbaar en er heeft niemand contact gehad. Tevens vandaag een email ontvangen dat alle klachten voorbij zouden zijn, wat absoluut het geval niet is. Vandaag nauwlijks gebruik kunnen maken van het internet. Als het niet binnen een week verholpen is zijn wij genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider.
  6. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste M Scheffer,

    Wij hebben meerdere malen geprobeerd u te bellen.
    Helaas hebben we u nogniet kunnen bereiken.
    Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijnproberen we het op een later nogmaals.
    Zou u ons aan kunnen geven wanneer het u het beste uitkomt.


    Met vriendelijke groet,
    Chris van Online.nl
  7. Auteur
    M Scheffer
    Datum
    Helaas is het te laat en hoeft het nu niet meer, we zijn inmiddels overgestapt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M Scheffer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen