Opgelost door Online.nl: Door onkunde heb ik geen TV meer.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 479526
Gebruiker
skarlun
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De tv ontvanger Mz 102 haperde tqen werd mij een niuuwe toegestuurd de MZ 101, Die werkte niet omdat die een smartcard nodig had , en die had ik niet want ik heb geen schotel .Dat was 4 sept . me haast elke dag laten horen maar ze kunnen het niet oplossen, De haperende MZ102 hadden ze ook afgesloten en toen had ik geen IV meer. Is dit een reden om naar een andere provider over te stappen ?

De oplossing

Mij een nieuwe TV ontvanger MZ102 toesturen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
skarlun
Datum
Uiteindelijke oplossing
Door veel inzet van een medewerkster die telkens heen en weer moest lopen met gegevens van modem en TV ontvanger naar de monteur is de klacht nagenoeg opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen