Opgelost door Online.nl: downloadsnelheid verlaagd door online: eenzijdig en komen afspraken niet na

Anoniem

Sinds begin november downloadsnelheid gehalveerd. Gebeld naar helpdesk, die beloven van alles maar komen afspraken niet na. Zij zouden mij op de hoogte houden van de gang van zaken: helemaal niks dus. Helpdeskmedewerkers die beloven om terug te bellen: nou helemaal niks: "Ik maak een persoonlijke aantekening dat IK TERUGBEL, ik beloof dit!!!" helemaal niks. Helpdesk medewerkers van online doen niets anders dan de telefoon opnemen, de mensen aan het lijntje houden en verder niks. DUS: ONLINE:NL maak je beloftes eens waar: bel eens terug en nog beter LOS HET PROBLEEM OP!!!!!!

Ik verwacht dat ik mijn oude download snelheid terug krijg, compensatie van mijn abonnementsgeld, gemaakte telefoonkosten en verontschuldigingen voor het diep trieste helpdesk medewerker beleid dat zij voeren

Online.nl
    Beste meneer/mevrouw Oostdam, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    Online Klantenservice
    Online.nl
    Beste meneer/mevrouw Oostdam, Inmiddels hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    Anoniem
    Tevreden ben ik niet maar ze hebben het probleem wel opgelost. Wat blijft is dat ze gemaakte afspraken keer op keer niet zijn nagekomen en dat ze mij belden met de mededeling dat ze" bij hoge uitzondering voor mij speciaal deze abuis niet zijnde fout ' toch hebben hersteld en dat ik blij mocht zijn dat ze dit gedaan hebben. Ik heb hun voorgestel om mijn tijd en telefoonkosten te vergoeden maar dat zijn ze niet verplicht (kleine lettertjes) kortom tevreden ben ik niet. ONLINE? NIET DOEN!!!
    Beste meneer Oostdam,
    Zoals telefonisch besproken over uw zaak gaan wij beter een vinger aan de pols houden voor wat betreft het onderhouden van contact met de klanten. We zijn tot een overeenstemming gekomen in de tegemoetkoming van geleden schade. Mochten er in de toekomst toch nog zaken zijn waar u niet mee eens bent en/of niet uitkomt, kunt u altijd naar mij vragen.Met vriendelijke groet,
    Online.nl Klantenservice
    Anoniem
    Klacht is inmiddels naar tevredenheid afgehandeld. Mijn grootste probleem was de service van de helpdesk: die was er niet, de service bedoel ik. Mevrouw heeft dit bevestigd en het boetekleed aangetrokken. Beschouwd het ook als leermoment en daar ben ik blij mee.Compensatie is aangeboden en door mij geaccepteerd.
    Alles werkt nu goed en ik hoop dat dit zo blijft!
    Vriendelijke groet,C.M.M.Oostdam

Anoniem

Ook een klacht indienen over Online.nl?