Opgelost door Online.nl: Dramatisch product, geschikt voor mensen uit de steentijd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46866
Gebruiker
Granaio
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ons abonnement, dat op 22 augustus vorig jaar is ingegaan, biedt ons alles behalve een fijne beleving. De overstapservice heeft niet gewerkt, waardoor wij twee maanden dubbele abonnementskosten moesten betalen. Verder kregen wij pas een maand na het ingaan van het abonnement de receiver voor televisie binnen, waardoor wij een máánd zonder televisie zaten. Het is onmogelijk een klacht in te dienen zonder veel geld te betalen voor de telefonische klantenservice. De kwaliteit van de televisie is zeer slecht. Dat er geen HDMI-aansluiting op de receiver zit, wat in deze tijd van techniek en innovaties onacceptabel is, is nog tot daar aan toe. 25% van het zenderaanbod kan niet worden bekeken, simpelweg omdat de receiver de zenders niet kan vinden.

De oplossing

Directe annulering van het contract, met eventueel onkostenvergoeding.

6 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Dossier aangemaakt en doorgezet naar de juiste afdeling.
    Met vriendelijke groet,
    Online klantenservice.
  2. Auteur
    Granaio
    Datum
    Jullie hebben mij een keer gebeld op een onmogelijk tijdstip midden op de dag. Vervolgens bel ik het nummer terug en krijg ik te horen dat jullie binnen enkele dagen terug zullen bellen of dat ik anders even naar het betaalde nummer moet bellen. Wat is dat voor service? Dit duurt me allemaal veel te lang.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is opnieuw in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht.
    Met vriendelijke Groet,
    Klantenservice Online.nl (BV)
  4. Auteur
    Granaio
    Datum
    Geen contact
  5. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte Granaio,Uw TV abonnement is per 26 juni 2014 beëindigd. Hiervan is een bevestiging gestuurd naar het bij ons bekende e-mail adres. Wij vragen u vriendelijk deze zaak te sluiten. Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Online.nl (LV)
  6. Auteur
    Granaio
    Datum
    Gelukkig ben ik nu af van het waardeloze product. Nu proberen nog van dat mega trage slechte ADSL bij jullie af te komen. Stelletje laaie lichters.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Granaio
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy