Klacht Online.nl: dsl verbinding afgesloten 14 dagen voor de contract overname!

Klachtnummer
# 140765
Gebruiker
TJ
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds vanmiddag geen internet meer. De sl verbinding werkt niet meer. Volgens de "servicedesk" ligt het aan van alles behalve aan hun. Feit is dat de lijn dood is en de eerste service medewerkster zei dat het door de verhuizing kwam. Wij kunnen nu 14 dagen wachten tot wij weer telefoon, tv en internet hebben!

De oplossing

Wij hebben een contract tot 11 december wij willen ook alles tot 11 december

3 reacties

  1. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Er is een klachtdossier opgemaakt. Ik zal op een later tijdstip hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Delain
  2. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Vandaag hebben wij contact gehad over uw klacht en u een oplossing geboden, ter afhandeling van uw klacht zullen wij binnenkort nogmaals contact hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Olivier
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Volgens onze gegevens is uw klacht verholpen. ik ga ervan uit dat deze naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog overige vragen hebben verzoek ik u om contact met ons op te nemen.

    Graag wil ik u vragen om de afhandeling te beoordelen en de klacht op klachtenkompas te sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Delain

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen