Opgelost door Online.nl: Dubbele incasso.

Lattebak

Van nature ben ik geen klager, maar de spreekwoordelijke emmer zit vol. Over mijn eerste twee jaren contract (€25,00 pm) was ik tevreden, om die reden nieuw contract aangegaan maar dan voor glazvezel (€40,00 pm). Sindsdien vaak moeten bellen omdat mijn Wifi signaal zwak was, bleek dat ze het mijn verbinding niet omgezet hadden van mijn oude verbinding (via telefoonlijn) naar glasvezel. De opbouw van het bedrag van mijn eerste incasso van €126,00 was niet duidelijk. Om die reden gebeld voor een uitleg. Ik werd keurig te woord gestaan, en kreeg de toezegging dat - een andere afdeling - een maandbedrag (€40,00) terug zou storten op mijn rekening. Twee maanden later kom ik er tot mijn schrik achter dat er niet teruggeboekt is, maar dat er elke maand twee keer een maandbedrag van €40,00 wordt afgeschreven van mijn rekening. Als er nu niets gebeurd dan heb ik in twee maanden €316,00 betaald.

Graag wil ik mijn teveel betaalde geld teruggestort hebben, ook wil ik dat nogmaals kritisch gekeken wordt naar mijn Wifi verbinding. Ik heb nog steeds twijfel of deze wel goed ingesteld is.

Geachte klant,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Klantenservice Online.nl
    Geachte heer Lathouwers,

Heden heeft uw contactpersoon telefonisch contact met u opgenomen, en zijn er vervolg stappen uitgezet.
    Uw contactpersoon zal binnenkort nogmaals contact met u opnemen.

Lattebak
    Dank voor de reactie, het is prettig contact te hebben met één persoon die de verantwoordelijkheid op zich neemt voor mijn probleem. Dat geeft vertrouwen.
    Geachte heer Lathouwers,

In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

Met Vriendelijke Groet,
    Lattebak
    Uiterst correct te woord gestaan door mevrouw E. van klantenservice! De door haar voorgestelde oplossing is prima, echter tot op heden geen finaal bericht gehad van afdeling administratie. Laatste telefonisch contact vond plaats op 12 december.
    Geachte heer Lathouwers,

In goed overleg is een oplossing aangedragen voor uw klacht.
    Wij willen u vragen om de klacht op klachtenkompas te sluiten en de
    afhandeling te beoordelen.

Met Vriendelijke Groet,
    Lattebak
    Korte reactietijd van medewerkster klantenservice, dat geeft zeker vertrouwen.

Lattebak

Ook een klacht indienen over Online.nl?