Opgelost door Online.nl: Dubbele kosten door fout overstapservice

imke

Sinds 12 juni 2013 internet en tv van Online. Bij het afsluiten van het abonnement gebruik gemaakt van de overstapservice. Zij zouden mijn alles-in-een-abonnement bij Ziggo opzeggen. Nu blijkt dat alleen het internet van Ziggo is stopgezet en krijg ik nog rekeningen van Ziggo voor tv en telefonie, terwijl ik dat helemaal niet meer gebruik.

Graag wil ik dat Online alsnog met Ziggo regelt dat het abonnement wordt stopgezet en dat ik niet hoef op te draaien voor de kosten van het abonnement van Ziggo sinds 12 juni 2013.

Beste mevrouw Jansen,
    We hebben u zojuist geprobeerd te bellen, echter kregen we geen gehoor. We vinden het vervelend dat uw overstap niet vlekkeloos is gegaan. Ons advies is om alsnog ziggo zelf op te zeggen. Wat betreft de dubbele abonnementskosten willen we die voor u vergoeden. Wel wil ik u erop wijzen dat we u hebben geïnformeerd over het zelf moeten opzeggen van televisie in uw bevestigingsbrief. Deze wordt namelijk niet gedekt door de overstapservice.
    imke
    Bedankt voor uw snelle reactie. Ik heb mijn abonnement bij Ziggo inmiddels opgezegd. Ik zal een kopie van de facturen sturen naar Online.
    Beste mevrouw Jansen,
    Zodra we de facturen hebben ontvangen zullen we tot vergoeding overgaan.
    Beste mevrouw Jansen,
    We hebben de kopieën van de facturen nog niet mogen ontvangen.
    Beste mevrouw Jansen,
    Wij hebben vandaag uw facturen ontvangen en zullen tot vergoeding overgaan.
    Beste mevrouw Jansen,
    Wilt u de klacht sluiten en beoordelen?
    Klacht is goed afgehandeld

imke

Ook een klacht indienen over Online.nl?