Klacht Online.nl: Duur / slecht te bereiken

kruimeltje

Heb ik gebeld met Online dat het gratis abonnement van 2 maanden van Fox Sports Eredivisie beëindigd moet worden, krijg ik als bevestiging dat het hele televisieabonnement is beëindigd. Dus weer bellen naar Online. Na 6 minuten ( keuzemenu en daarna wachtstand met muziek) krijg ik iemand aan de lijn van canaal digitaal die helemaal niks met Online te maken heeft. Heb zo'n enorme spijt dat ik ben overgestapt naar Online! Zal het ook niemand aanraden om hier naar over te gaan.
Verdienen zelf heel goed door het dure 0900 nummer en dan een onduidelijke keuzemenu te geven, je dan in de wachtstand te zetten en dan uiteindelijk totaal verkeerd doorverbonden zijn of je opdracht verkeerd verwerkt word.

In ieder geval Fox sport eredivisie beëindigen en NIET het hele pakket. Maak Online klantvriendelijker door vragen / problemen / klachten via de E-mail te kunnen doorgeven.

Online.nl
    Beste,
    Naar aanleiding van uw berichtgeving heb ik de annulering van uw digitale TV geannuleerd. Deze annulering is per email aan u bevestigd. Kunt u mij aangeven per welke datum u Fox Sports wenst op te zeggen? Ik kan dit dan voor u doorvoeren.
    In ieder geval mijn excuses voor het ongemak welke u heeft ondervonden.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl
    kruimeltje
    Fox eredivisie graag beëindigen per 1 februari 2014. Mijn dank hier voor. Wat gaan jullie doen met mijn klacht over het dure 0900 nummer? Ik ben niet de enige op klachtenkompas die hier over klaagt. Er is werkelijk niets wat via de site via de mail gevraagd / ingediend / gemeld kan worden. Voor echt alles moet gebeld worden. Anno 2014 zou dit niet meer nodig moeten zijn.
    Online.nl
    Beste,
    Uw Fox abonnement heb ik in opzegging gezet per 01-02-2014.
    Aangaande uw gegeven voor wat ons 0900 nummer betreft kan ik helaas niet veel voor u betekenen. Deze kosten bedragen € 0,15 per minuut, en is door de organisatie als zodanig bepaald.
    Ter compensatie voor deze kosten hanteren wij lagere abonnementskosten dan veel van onze concurrenten.
    Wel kunt u gebruik maken van een Bel mij optie welke te vinden is in uw mijnonline omgeving.
    Met Vriendelijke Groet,
    Ricardo - Online.nl
    kruimeltje
    Blij dat Fox eredivisie word beëindigd maar niet blij met de rest van het antwoord. Het komt er dus op neer dat Online diensten aanbied maar je geen service moet verwachtten. De genoemde Bel mij optie is niet aanwezig.