Klacht Online.nl: dvb-t ontvanger geeft mono geluid .

NeT-HeaD

Klacht#1: Zowel eerste als tweede ontvanger geven enkel mono geluid.
Klacht#2: De eerste ontvanger 'bevroor' meermalen per dag(8-20keer) welk enkel kon worden verholpen door netspanning af te sluiten. Inmiddels verbeterd door signaal versterking.
Klacht#3: Signaalsterkte was over alle frequenties minimaal. (max kwaliteit80% max sterkte60%) . Inmiddels is dit ook verbeterd door dezelfde signaalversterking.

Ik heb al ruim 12jaar abonnement Internet+bellen (eerst vobis-superweb-wanadoo-orange) bij Online.nl Onlangs uit willen breiden met digitenne TV. Kon alleen door abonnement te verlengen en prijsverlaging en tevens snelheidverlaging)
Ik heb er uiteindelijk toch voor gekozen dit te doen maar voel me nu sterk benadeeld.
Ik heb snelheid ingeleverd (van 15Mbps naar 8Mbps) en betaal nu weliswaar iets minder maar TVkijken en radio luisteren is frustrerend. Mijn geluidsinstalatie is bovengemiddeld en het mono geluid van de DVB-T ontvanger steekt sterk af tegen stereo en prologic en andere vormen van kanaalscheiding van alle andere bronnen(dvd,netwerkmediaplayer,etc.)

Wegens vroegere slechte ervaring(en) met telefonische helpdesk heb ik afgezien van die weg om klacht op te lossen.

Ik wil graag van online mening over deze situatie en horen wat ze bereid zijn te doen om het op te lossen. Bijv. Indien mogelijk een ander type DVB-T ontvanger die wel stereo ondersteund.

NeT-HeaD
    Ik ben zojuist gebeld door online.
    Ze gaan een nieuw kastje sturen.
    Hopelijk functioneert deze naar behoren.
    Online.nl
    Beste Klant,

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad.

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en een dossier opgemaakt.
    Zoals afgesproken zal ik u volgende week terugbellen om te kijken of de klacht is verholpen zodat we deze netjes kunnen afhandelen.

Delain van Online.nl

NeT-HeaD
    Ik heb dinsdagmiddag j.l. nieuw dvb-t kastje gekregen per post.

Na aansluiting ontdek ik dat deze eveneens links en rechts identiek audio signaal geeft. Zowel via minijack uitgang en via scart.
    ik ben bang dat de uitvoering waar Online voor heeft gekozen een model is dat geen stereo signaal geeft. Kan me niet voorstellen dat 2 kastjes hetzelfde defect vertonen.
    NeT-HeaD
    Ik heb de gehele vorige week gewacht op het beloofde telefoontje van Online Klachtenkompas medewerker Delain.
    Heeft niet gebeld.
    Research op internet heeft overigens ook niets opgeleverd. typenummer niet te vinden. Online gebruikersforum ook vruchteloos. Uiteindekij gaf 1 medewerker van het facebook team van Online schoorvoetend toe dat het apparaat geen stereo geluid ondersteund. Lekker dan. zit ik vast aan gratis apparatuur die waardeloos is en moet ik zelf op jacht naar betere kwaliteit?
    NeT-HeaD
    Dinsdag week2 . Nog steeds geen telefoontje. Ook hier geen reactie. vraag me af of datgene wat ik hier schrijf wel word gelezen.
    NeT-HeaD
    Donderdag week2 . nog geen telefoon gehad. gaat lekker dus.
    Vrijdag week 2.
    Heb uiteindelijk zelf toch maar Online helpdesk gebeld om mijn klacht nogmaals aan te kaarten.

Ik werd wonderwel direct doorverbonden met ee medewerker van dit klachtenkompas.
    Zij gaat mij vanavond nog , na overleg , terugbellen.
    NeT-HeaD
    Nog steeds wachtende op het beloofde telefoontje.
    het is nu nabij half 9 in de avond.
    Gaat het nog gebeuren?
    Ben bang van niet.
    Beloftes die niet worden nagekomen . . . . . er is niets wat mij zwaarder teleursteld dan mensen die , om het moment te redden , toezeggingen doen en ze dan niet waarmaken.
    Het is geheel aan Online hoe .
    Als ik voor die tijd nog telefoon krijg met een voorstel word het mischien wel Positief beoordeeld .
    Krijg ik geen telefoon dan zeer zeker Negatief.

maar daarmee is dan de kous niet af want ik plaats deze klacht dan gewoon opnieuw.

thats a promise.

thats a promise.
    Krijg ik geen telefoon dan zeer zeker Negatief.
    Maar daarmee is dan de kous niet af want ik plaats deze klacht dan gewoon opnieuw. Thats a promise.
    Last chance for Online.

Ik stel de afsluiting van deze klacht even af tot maandagmiddag a.s.
    Wie weet word ik nog verrast.
    NeT-HeaD
    Ik heb van meerdere medewerkers van dit klachtenkompas de belofte gehad dat ik zou worden gebeld .

Beide medewerkers hebben mij hierin teleurgesteld.
    Tevens denk ik dat Online willens en wetens specificaties van betreffende apparatuur niet prijsgeeft.

NeT-HeaD

Ook een klacht indienen over Online.nl?