Opgelost door Online.nl: Dweilen met de kraan open

angry Opgelost
Wolf

Abonnement gestopt begin maart j.l. na maandenlange problemen en klachten.
Teveel betaalde abonnementsgelden zouden in April j.l. teruggestort worden volgens afspraak.Dus geen geld. In April was geen automatische creditnota gemaakt. Foutje. Alsnog gebeurd die maand. Waar blijft het. Reactie wordt verrekend met volgende factuur.Verzocht om informatie. Geen reactie. Klachtenformulier ingevuld. Geen reactie.

Per omgaande restitutie van teveel betaalde abonnenmentsgelden

Beste Wolf,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Er is een klachtendossier aangemaakt en een contactpersoon aangesteld. Deze contactpersoon zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Wij doen ons uiterste best te zorgen voor een goede oplossing.

Bart van Online.nl
    Beste Wolf,

Wij hebben zojuist telefonisch contact met u gehad. Hierbij bevestig ik dat wij opnieuw contact met u opnemen op maandag 15 mei na 14.00 uur.

Bart van Online.nl
    Beste Wolf,

Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, maar kon u niet bereiken. Graag zou ik onze belafspraak willen verzetten van maandag 15 mei naar woensdag 17 mei. Bent u in de middag of in de avond beschikbaar? Onze excuses dat we een beroep moeten doen op uw geduld.

Geachte :Dames en Heren
    Het is onbegrijpelijk dat Online niet in staat is om de datum op te geven van zijn betalingsverplichting en nu weer een afspraak wilt verzetten. Het is onverklaarbaar dat Online steeds weer zijn eigen afspraken niet nakomt zijn toezegging niet waarmaakt en zicht dat alles kan veroorloven en de de klant alles moet accepteren. Blijkbaar is het te moeilijk. Online U moet zich schamen
    U kunt telefonisch contact opnemen woensdagavond 17 mei a s tussen 1800 en 19.00 uur.IIn dat telefoongesprek wordt de betalingsdatum doorgegeven van de abonnementsgelden en compensatie van begin maart j l die zij door een fout niet hadden overgemaakt terwijl dat wel was overeengekomen
    Beste Wolf,

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad. Hierbij bevestig ik u dat we u morgen tussen 18.00 uur en 19.00 terugbellen.

Geacht Team van Experts,
    Al meerdere dagen is de restitutie volgens Online onderweg. Een bewijs van betaling heeft Online ondanks meerdere verzoeken sinds 17 mei j.l. niet willen geven. Vreemd. Ook 23.05.17 is bankafschrift om 15.05 uur nagekeken zoals in de afgelopen dagen op verzoek van Online en is het niet bijgeschreven. Vreemd.
    Wat gaat Online nu doen? Gaan ze weer zeggen dat het onderweg is sinds 17 mei j.l.?
    Gaan ze weer een onderzoek instellen? Gaan ze weer zeggen dat het betaald is? Dat het echt afgeschreven is? Dat abonnee geduld moet hebben? Dat een betaling meerdere dagen in beslag neemt? In deze tijd? Vreemd . Aparte bank heeft Online. Ga er vanuit dat vanavond 23 mei tussen 18.00 en 19.00 uur telefonisch verteld wordt wat er aan de hand is en wat Online gaat doen om dit definitief binnen de komende 2 dagen aan te pakken en op te lossen. Dus betalen. Daarnaast Compensatie voor deze wekenlange tragedie is op zijn minst een bos bloemen.
    Beste Wolf,

Zoals telefonisch besproken hebben we de opdracht gegeven om het verschuldigde bedrag zo snel mogelijk op uw rekening te storten.

Geacht Team van de Experts,
    Hedenavond 184.0 heeft Online gebeld. Het bleek dat vele mensen de dupe zijn van weer
    een fout in het systeem waardoor het geregistreerd stond als betaald maar het was niet betaald. Wanneer het danwel betaald wordt kon niet opgegeven worden behalve zo spoedig mogelijk. Die verhalen kennen we intussen. Het is vreemd dat Online niet in staat is een betaaldatum op te geven. Ondertussen zijn vele de dupe en moeten maar afwachten.
    Online dient aan zijn betalingsverplichting te voldoen.
    Wolf
    24.5.2017 heeft Online eindelijk de restitutie betaald.

Wolf

Ook een klacht indienen over Online.nl?