Klacht Online.nl: E-mail adres is niet met de computer en het bedrijf ONLINE te veranderen

Ad

7' 8'en 9 okt 2014 mijn e-mail adres geprobeerd te veranderen met de pc. Lukt niet, melding probeer het later nog eens. Op 8 okt gebeld lukte hun ook niet .Zelfde melding en probeer het later nog eens. 9 okt weer dus geprobeerd, niet dus. Klantenservice via e-mail lukt al helemaal niet. Wat moet ik nu nog doen om dit voor elkaar te krijgen, want bellen met deze dienst is een kostbare zaak.

e-mail adres veranderen! Als dit niet lukt binnen een redelijk termijn wil ik van mijn contract af

Geachte Ad,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Onze collega's zijn aanwezig van maandag - vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur. Kunt u aan ons aangeven tussen welke tijden zij u het beste kunnen bereiken?
    Let op: wij bellen met een afgeschermd nummer.
    Klantenservice Online.nl  (NV)
    Geachte Ad,
    Ik heb van mijn collega begrepen dat het probleem is opgelost met de e-mail.
    Bij deze wil ik u vragen om deze klacht te sluiten en te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl (NV)
    Geachte Ad,
    Ik heb van mijn collega begrepen dat het probleem is opgelost met de e-mail.
    Bij deze wil ik u vragen om deze klacht te sluiten en te beoordelen.
    Klantenservice Online.nl (NV)

Ook een klacht indienen over Online.nl?