Klacht Online.nl: E-mail van ene naar ander abonnement plaatsen

Starrats

Toen ik nog bij mijn moeder woonde heb ik via haar internet abonnement een extra email adres aangemaakt. En nu woon ik al een paar jaar op mij zelf en heb zelf een alles in 1 abonnement bij online en wil dit e-mail adres dus op mijn eigen abonnement hebben omdat mijn moeder naar een andere provider wil. Mijn moeder en ik willen dus gewoon dit e-mail adres overgezet hebben. Online heeft altijd gezegd dat dit kon, maar toen we vandaag belde om het te laten doen werd er gezegd dat dit ineens niet kon. :(

Dat het e-mail adres word overgezet van haar abonnement naar de mijne zoals beloofd.

Starrats
    Ik heb geen idee hoe ik met jullie webmail een backup kan maken
    Starrats
    Mijn moeder wil haar eigen e-mail graag behouden omdat deze bij haar internet abonnement van jullie hoort. Anders kan ze toch niet inloggen en dingen regelen die bij haar abonnement horen? De derde was van mijn broer maar hij heeft hem nooit gebruikt. Daarnaast heb ik maar 2 plekjes vrij op mijn eigen account voor e-mail adressen.
    Online.nl
    Beste Starrats,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de e-mailadressen overgezet kunnen worden. Dit hebben wij voor u gedaan. Hopelijk hebben we u hiermee voldoende geïnformeerd.

Bart
    Expertteam Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?