Klacht Online.nl: E-mail van ene naar ander abonnement plaatsen

Klachtnummer
# 299009
Gebruiker
Starrats
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Toen ik nog bij mijn moeder woonde heb ik via haar internet abonnement een extra email adres aangemaakt. En nu woon ik al een paar jaar op mij zelf en heb zelf een alles in 1 abonnement bij online en wil dit e-mail adres dus op mijn eigen abonnement hebben omdat mijn moeder naar een andere provider wil. Mijn moeder en ik willen dus gewoon dit e-mail adres overgezet hebben. Online heeft altijd gezegd dat dit kon, maar toen we vandaag belde om het te laten doen werd er gezegd dat dit ineens niet kon. :(

De oplossing

Dat het e-mail adres word overgezet van haar abonnement naar de mijne zoals beloofd.

3 reacties

  1. Auteur
    Starrats
    Datum
    Ik heb geen idee hoe ik met jullie webmail een backup kan maken
  2. Auteur
    Starrats
    Datum
    Mijn moeder wil haar eigen e-mail graag behouden omdat deze bij haar internet abonnement van jullie hoort. Anders kan ze toch niet inloggen en dingen regelen die bij haar abonnement horen? De derde was van mijn broer maar hij heeft hem nooit gebruikt. Daarnaast heb ik maar 2 plekjes vrij op mijn eigen account voor e-mail adressen.
  3. Auteur
    Online.nl
    Datum
    Beste Starrats,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de e-mailadressen overgezet kunnen worden. Dit hebben wij voor u gedaan. Hopelijk hebben we u hiermee voldoende geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Bart
    Expertteam Online.nl

Ook een klacht indienen over Online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen